Druhým a třetím místem v seznamu BMW s názvem "Co je to stejné" o novém MINI jsou "kartové ovládání" a "ovládání kola za každým rohem". A z našich zkušeností, které evidentně nebyly pravdivé. Věc o originálním Mini, Mini Cooperu a Mini Cooperu S na jejich drobných 10 "kolečkách spočívala v tom, že se cítí přesně jako motokáry. Volant vás spojil přímo na silnici bez houbovitého pudingu mezi nimi. co každé kolo dělá a krmilo každý zvlnění, oblázky a zrno písku do vašich rukou.Při nižších rychlostech můžete změnit směr tak alarmující rychle, že váš cestující nebyl pevně připoután, že by mohla přistát na klíně. "a 17" kola, BMW se podařilo zabudovat na zábavný faktor s omlazovaným MINI. Plně zatížený přeplňovaný přeplňovaný MINI Cooper S na 17 "kolečkách se někdy mohl cítit přesně jako originální MINI 1275S, ale nový turbo MINI Cooper S, který jsme řídili, to prostě nedělalo. a vynikající dálniční křižník, který měl velmi dobrou jízdní kvalitu, dost hanbu SLK, 350Z nebo nový Audi TT.Všechny sedadla byly velmi pohodlné, ale manipulace byla stejně jako motokáry jako Reliant van Del Boy "Řídí se mi to, že už není spojeno s silnicí, než to dělá arkádovou hru." Bylo to přímé, ale nic mi neřeklo, takže jsem viděl, jakým způsobem jsem projel čelním sklem, ale necítil co jakékoliv kolo dělá.Přidáno do toho, že naše auto bylo neklidné a nestabilní při brzdění na rovných kusech před rohy.Jiný způsob, jak jsem mohl udržet to pod řádnou kontrolou, bylo podepřít levou ruku na volant s kolenem. Stisknutím tlačítka "sport" před převodovkou ho zaostřila ale ztuhlo, a to ještě více zdůrazňovalo nedostatky. Pravda, že jsme trochu klepali. Cooper S turbo je poměrně rychlý s 0-60 pod 7 sekundy a horní konec 140. Několikrát jsme viděli 130 a zjistili jsme, že jedeme 110 na místech, kde by bylo 100 rychlých. Ale bylo to práce, ne zábavné. A to se obával Herr Radibojević. Navrhoval jsem, že by to mohlo být zvláštní kouzlo toho konkrétního auta. Špatná sada pneumatik a vadný ventil kompenzace brzd, například. Vzhledem k tomu, že jiní měli na palubě Cooper S turbos zábavné balíčky na 16 "kolečkách, je možné objednat MINI Cooper na 15", 16 "nebo 17" kolach a standardní nebo "sportovní" zavěšení. Nebo si můžete objednat Cooper S na 16 "nebo 17" kolečkách se sportovním odpružením nebo bez nich a s možností vymazání sportovního odpružení, pokud půjdete na balení Chili. Tak jsme se pokoušeli o non-turbo Cooper na 16 "kola se sportovním odpružením a to bylo v pořádku. Ne tak docela zábavné jako originální MINI Cooper, ale přirozený, rafinovaný nástupce, který najde více přátel než nepřátele. MINI Cooper na 15 "kola se standardním odpružením. Menší přilnavost. Více nedotáčivosti. Ale dobrý malý vůz, který je téměř tak sladký jako základní model Peugeot 207. Abych to udělal, dokonce jsem jezdil další Cooper S na sedmnáctce a to bylo mnohem lepší než Cooper S, které jsme měli dříve. Takže když objednáte své MINI Cooper nebo Cooper S, navrhuji vám, abyste šli buď na 16 "kola a sportovní odpružení, nebo 17" kola a sportovní odpružení, ale ne 17s sportovně, protože byste mohli být velmi zklamáni. Nové motory jsou energeticky úspornější a emitují méně CO2 a propadají dvě místa v pásmech VED. Takže nový majitel MINI Cooper může zaparkovat v Richmondu za 90 liber ročně místo 130 liber. A stále si můžete koupit pětiletý servisní balíček za 150 liber, což je 95% MINI kupujících. Ale pokud chcete "kartové ovládání" a "kolo-na-roh řízení", velmi pečlivě vybírejte nastavení kol, pneumatik a pérování.
80%