80%
Obsah
Řidičské dojmy
Druhým a třetím místem v seznamu BMW s názvem "Co je to stejné" o novém MINI jsou "kartové ovládání" a "ovládání kola za každým rohem". A z našich zkušeností, které evidentně nebyly pravdivé. Věc o originálním Mini, Mini Cooperu a Mini Cooperu S na jejich drobných 10 "kolečkách spočívala v tom, že se cítí přesně jako motokáry. Volant vás spojil přímo na silnici bez houbovitého pudingu mezi nimi. co každé kolo dělá a krmilo každý zvlnění, oblázky a zrno písku…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Ostatní funkce vozu fungují dobře. Domnívám se, že je lepší vypadat než jeho předchůdce a je stejně okázalý. Je to trochu prostornější uvnitř s více nožním prostorem pro zadní cestující a větší botu. BMW se vrátilo k centrálnímu rychloměru a udělalo to obrovské, takže každý v autě a vidí, jakou rychlost děláte. Volant se nastavuje tak, aby se pohyboval nahoru a dolů, a s ním se otáčejí. Pro řidiče jsou zamyšlené dotyky jako boční sluneční clona. Některé skvělé nové barvy včetně okrové žluté.…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Bavil BMW z MINI? První zprávy z "prvních disků" měly tendenci skončit s tímto závěrem. Zdálo se, že je znepokojující vedoucí projektu MINI Horst Radibojević, když nás po našem vlastním prvním pohledu prověřil. Naštěstí jsme byli i ostatní, samozřejmě, nasloucháni a v době, kdy se R56 MINI začali oslovovat zákazníky, kteří se cítili a lépe si s nimi zacházeli.
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Skvělý výkon od Cooper S, mnohem hladší a sofistikovanější než první generace, schopný cestovat v pohodlí.
- 17-palcová kola se sportovním odpružením zničují jak pocit jízdy, tak pocit z jízdy, klimatizace nebyla v modelech běžná před lednem 2009.
80%