80%
Obsah
Řidičské dojmy
Tento MINI Cabrio má tužší konstrukci než starý model a to je důležité v kabrioletu bez střechy, aby se nezastavilo v rohu. Další výhodou je to, že umožňuje zavěšení, aby správně vykonávala svou práci, aniž by byla ohrožena ohýbáním rámu karoserie. Všechny modely MINI Cabrio jsou vybaveny systémem start / stop, systémem, který vypne motor při zastaveném vozidle po dobu delší než pět sekund a automaticky opět spustí, jakmile řidič stiskne spojku. Tím dochází ke snížení emisí CO2. K dispozici…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Střecha elektrického tkaniny nového MINI Cabrio může být plně zatižena nebo uzavřena za pouhých 15 sekund. V případě, že je řidič neočekávaně zachycen náhlým pádem, vrchol se vrátí nahoru při jízdě rychlostí až 20 mph, ačkoli je zřejmě lepší, než to zkusit v žádné síle větru. Jako alternativu k převzetí celé horní části dolů může být přední část střechy rovněž zasunuta, aby se vytvořil efekt střešního okna. To může být provozováno rychlostí až 75 mph. Jedním z méně frivolních doplňků je "…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Druhá generace modelu MINI Cabrio je o něco lehčí a užší než původní model, ale má znatelně víc prostoru. Další změnou je spíše než pevná zadní role, což dává kabriolet mnohem čistší vzhled. Při uvedení do provozu byl nový model MINI Cabrio k dispozici jako Cooper, Cooper S a JCW, ale v roce 2010 byl přidán MINI One Cabrio následovaný 2.0-litrovým Cooper SD. Dokonalé a vyspělé může být, ale všechny modely MINI Cabrio jsou skvělé pro jízdu, s veškerou přilnavostí, kterou potřebujete na silnici. Má žádoucí obraz a silné zbytky.
Závěrečné hodnocení
- Velmi žádoucí a velmi hezké. Chrání se i při zastřešení střechy. Nižší emise než předchozí MINI Cabrio. Klimatizace je nyní standardní.
- Možnosti mohou snadno přidat do konečné ceny poměrně hodně.
80%