MINI prodává kabriolet s volbou ze čtyř motorů, které jsou všechny působivé. Základní variantou Cooper je přeplňovaný 1,5-litrový benzín s nejvyšším výkonem 136 koní. Je překvapivě punčochý, má točivý moment 220 Nm od pouhých 1250 ot / min, plus má oficiální ekonomiku až 57,6 m / s a vydává jen 114 g / km, takže je levný. Pro většinu kupujících bude ideální pro kabriolet, poskytuje dostatek výkonu a spoustu charakteru. S střechou to zní dobře - turbo kluk a chirp a výfukové poznámky jsou účelné. Výkon předjíždění je dostatečný, zatímco zrychlení z 0-62 km / h trvá 8,8 sekundy. 116PS Cooper D je rozumnější volbou pro řidiče s vysokou kilometrovou rychlostí. Je to téměř stejně schopný jako benzin, pokud jde o výkonnost, ale má oficiální ekonomiku až 74,3 mpg a emise až 100 g / km, v závislosti na specifikaci. Zdá se však, že to není tak dobré - což pravděpodobně odmítne řadu konvertibilních řidičů. Pro ty, kteří chtějí opravdu zábava, je Cooper S s 192PS a masivní 280Nm točivého momentu. Je schopen rychlého 7,2 sekundy rychlostí 0-62 km / h, a to zní skvěle, s výstřikem. Tam je také rychlejší John Cooper Works verze s 231PS, který zní fantasticky a poskytuje vážný výkon, dostat se od 0-62mph za 6,6 sekundy. Každá verze může být volitelně vybavena hladkou šestistupňovou automatickou převodovkou. Doporučujeme vám, pokud je to možné, přiložit k příručce - protože má elegantní funkci, která se automaticky přizpůsobuje při přechodu přes převody, takže je hladká jízda neuvěřitelně snadná. Okolo města se MINI Cabrio cítí jako malý a zvládnutelný, ale zda je střecha viditelná nahoru nebo dolů, je omezená. Příjemné zpětné čidlo a zadní kamera jsou standardní. Mimo města je MINI stejně zábavná, jak jste očekávali, s rychlým, přesným řízením a hbitým, živým a agilním ovládáním. Kvalita jízdy je přiměřená, pokud je trochu pevné, ale přesto se dělá slušná práce, která udržuje kontrolu v zákrutách. Kabriolet není tak zábavný jako MINI šrafování. Uskutečnění střechy způsobilo, že podvozek byl méně tuhý, takže se krouží a otáčejí, i když lehce, na nerovných cestách, rychlých nárazů a při zatáčení. Nikdy to není alarmující, ale má tu nevýhodu, jak dělat střechu škrábání, pískat a chrastít, když je zvednut - což je v Británii pravděpodobně většinu času.
80%