Na cestě je Clubman jednoznačně MINI, ale cítí se trochu víc dospěle než modely tří a pěti vrstev. Kvalita jízdy je obecně poměrně dobrá i na velkých kolech, i když je pevná nad rychlostmi. Hluk větru a motoru je dobře potlačen, a z pneumatik je mrzutý zvuk. Clubman je snadno ovladatelný ve městě, protože je menší než to vypadá, plus je to uvolňující a snadné na dálnici díky částečnému standardnímu přizpůsobení tempomatu. Naštěstí je Clubman stále spousta legrace na zkroucené venkovské cestě. Řízení je přesné, přesné a pečlivě vyvážené, a je zde spousta trakce s tělem, které je dobře ovládáno. Vychází z inspirativní a zábavné jízdy. Přesně to očekává mnoho kupujících, kteří jsou obeznámeni s modely MINI. Existují čtyři motory. Standardní Cooper má 1,5-litrový benzín se 136 koní, zatímco sportovní Cooper S má 2,0 litru s 192 koní. Je to jistě náš výběr řady, pokud chcete, aby se opravdu dostali nahoru a jeli z vašeho MINI. Motor je skvěle hladký a příjemný, aby se mohl využít, díky pozitivní šestistupňové manuální převodovce. Výkon je dobrý a to zní fantasticky, vyprázdní pop a praskání při jízdě v sportovním režimu. K dispozici je také osmistupňová automatická jízda, která funguje dobře, což usnadňuje řízení města, ale umožňuje řidiči dostatek kontroly na venkovské cestě, a to díky režimu manuální převodovky s citlivým posunem pádlem. Nicméně, pro kombinaci ekonomiky a výkonu, nemůžete se podívat přes vynikající Cooper D nebo Cooper DS. Oba motory mají 2,0-litrový vznětový motor se 150 a 190 koní. Cooper D je více než dost v Clubmanu s točivým momentem 330 Nm. Spojuje klidné, uvolněné plavby s příjemným výkonem na krouživých silnicích. Je oficiálně schopný dosahovat 68,9 mph a stejný motor v pětidveřovém poklopu MINI dosahuje průměru více než 60 m / s podle skutečného MPG, takže je užitečný. V březnu 2016 byl představen model One D. Poháněná naftovým motorem o objemu 1,5 litru má 116 koní a vrací 74,3 m³ CO2 s pouhým 99 g / km.
80%