Elektromotory mají takové obrovské zásoby, že nepotřebují konvenční převodovky. Napájení je dodáváno bezproblémově, jakmile je k němu přiváděno proud, a elektrický Minis udeří 62 za 9,5 sekundy a může poskytnout okamžitou akceleraci, která je doprovázena nízkým klíčovým elektrickým kvílením. Při jízdě rychlostí je to prakticky tiché, ale je tu tak moc, že tvrdé zrychlení vyvolává mírný točivý moment. Jeho maximální rychlost je prohlášena za 95 mph. Automobily se pohánějí jako konvenční dvoupodlažní automatika; tam je známý přenosový kvadrant pro výběr pohonu, reverzní neutrál a zpět, jediný skutečný rozdíl přichází při zvedání plynového pedálu, protože v tomto okamžiku se motor převrací od příjmu energie do nabíječky akumulátoru, proces známý jako regenerační brzdění. " To také pomáhá zpomalit vůz, do takového rozsahu, že brzdy jsou obvykle potřebné pouze k zastavení. Získání toho nejlepšího ze systému vyžaduje plynulé používání akcelerátoru nebo zpomalení může být trochu trhavé, ale technika je snadná a bezbolestná. Jak daleko půjde auto mezi poplatky? V "ideálních" podmínkách je nárokováno 156 kilometrů, přičemž 100-120 je označeno jako více v normálním rozmezí. Přemýšlíme však, jestli by trvalé používání stěračů, klimatizace, vytápění atd. Mohlo přinést to ještě dál. Když baterie prosí o milosrdenství, napájení motoru je zkráceno na to, že auto může trundle na trochu déle. Čas nabíjení? MINI předpokládá čtyři a půl hodiny pro úplné elektrické dobíjení za použití schváleného bodu nabíjení, ačkoli řidiči jej mohou dodat mini-doplnění asi za dvě a půl hodiny. Dokonce je lze zapojit do běžného třípólového konektoru, ale to trvá deset hodin. Tato nepružnost zůstává problémem všech elektrických automobilů, ale ten, kdo se uchází o podporu, má nárok na levné jízdné v hodnotě 1,50 liber a vše, co potřebuje za plné nabití, a každý, kdo cestuje 240 mil za týden, by zaplatil asi 14 liber ve srovnání s £ 170 v benzínovém autě, který vrací 35mpg, pokud paliva stojí 1,10 liber za litr. Ačkoli je elektrický Mini bezvadně bezstarostný a skutečně zábavný ve způsobu manipulace a výkonu, čas, který potřebuje k nabíjení a obrovské množství vnitřního prostoru ukradeného bateriemi, dokazují omezení technologie, kterou je obzvláště při použití na automobil původně určený pro konvenční motory. Při konstrukčních elektromobilech by mělo být možné uvolnit vnitřní prostor propíchnutím nabitých baterií do oblastí konstrukce vozidla, která jim byla v tomto odmítnuta. Uvedení elektromotorů do rozbočovačů kol - ačkoli to způsobí další technické potíže - by to udělalo stejně, avšak až donedávna nebyla komerční povinnost vyrábět taková auta a investovat do potřebné infrastruktury zpoplatnění. Nicméně teď vypadá, jako by konečně přišli. Rodina BMW, MINI, slibuje do roku 2015 skutečný, elektricky poháněný městský vůz a není sám o sobě při přípravě elektrických modelů pro krátký chmel, městské řidiče. Mezitím elektrický MINI ukazuje, jak dobře může být technologie vyrobena k práci, i když pro řidiče reálného světa je to trochu marketingové figové listy.
60%