SL je k dispozici s pěti motory s výkonovými výkony od sedmi 306PS až po supercar rivalizující 630PS. Pro většinu řidičů bude SL350 a jeho přirozeně nasáté V6 více než dost, s točivým momentem 306PS a 370Nm. Uveďte SL do úkolu a V6 bude cválit od 0-62 mil za hodinu za 5,9 sekundy a dosáhne maximální rychlosti 155 mil / hod. A co víc, může vrátit nárok na 39.2mpg, což je překvapivě frugal. Nicméně, tam je moucha v příslovečné masti; SL350 a jeho V6 byly v dubnu 2014 vyřazeny a nahrazeny SL400, který využívá biturbo V6 s nárůstem výkonu 27PS. Nový V6 biturbo bude používat více paliva - 36,7 mpg - ale zlepší výkon s časem 0-62 km / h na 5,2 sekundy. Pokud je to vaše věc, potom bude vozidlo SL500 poháněné motorem V8 vozidlem pro vás, s motorem o objemu 4,6 litru, který se bude pohybovat společně s točivým momentem 435PS a 700Nm. Nejen, že je V8 hedvábně hladký a houževnatý na škrtící klapce, ale také působí na čerpadla s nárokovanou ekonomikou 31mpg. Stejně jako modely SL350 a SL400 je model V8 připojen k sedmistupňovému automatickému automatickému automatickému přepínání 7G-Tronic Plus, který umožňuje, aby byla krabice ovládána v manuálním nebo plném automatickém režimu. Možnosti autosalonu Mercedes-Benz mohou být někdy velmi málo zasažené a chybějí, ale 7G funguje dobře v SL a zajišťuje hladké změny s velkým počtem jízdních kol mezi čtvrtým a pátým rychlostním stupněm. Máte-li hlasitý povzdech na myšlenku na 435PS a chcete skutečně brutální supercar zkušenost, pak Mercedes-Benz také nabízí dva modely AMG. SL63 AMG používá stejný V8 jako SL500, ale využívá biturbo k výrobě točivého momentu 537PS a 800Nm. Pokud tomu tak ještě nestačí, pak má řada V12 SL65 AMG točivý moment 630PS a 1000Nm. Oba tyto motory vracejí surový zážitek z supercaru s bubláním zvukovým doprovodem a rychlou změnou rychlosti. Ve skutečnosti, s střechou dolů, existuje několik závodních motorů, které mohou odpovídat čisté radosti jednotek AMG s maximální rychlostí 155 mph (elektronicky omezené) a časem 0-62 km / h méně než 4,5 sekundy. Upozorňujeme ale, že s tak velkou silou na kohoutek se SL stane víc než jen těžké na vlhkých nebo náročných površích a může být opravdu hrstou, která má být kontrolována. Je samozřejmé, že při manipulaci s SL s novým hliníkovým tělesem došlo k vylepšení, ale neexistuje žádná skrytá velikost SL. Zatlačte AMG tvrdě a budete bojovat a zápasit s tím, jak se zadní kola snaží snap boky. SL také bojuje v těsných zatáčkách, s necitlivým řízením, což ztěžuje identifikaci, které kola mají rukojeť a které z nich nejsou. Oba motory AMG jsou propojeny s automatikou Speedshift Plus 7G-Tronic, která může být poháněna v režimu "Controlled Efektivita "nebo" Sport ". K dispozici je také možnost jízdy v manuálu, pomocí pádla za volantem. V praxi fungují všechny možnosti s okamžitým přeřazením převodů a slušným rozestupem poměrů. Zvláště se nám líbila možnost "Řízená účinnost" na mokrých silnicích, protože poměrně rychle mění poměry, aby se zabránilo tvrdé akceleraci. Stejně jako větší motory získává SL AMG sportovní odpružení a 19palcové kolečka a řadu tlačítek a přepínačů, které umožňují ovladačům přizpůsobit nastavení pohonné jednotky a zavěšení. Pokud je pravda řečeno, V6 ve SL350 a SL400 jsou více než dost pro každodenní použití a my se snažíme pochopit, proč by se někdo mohl pustit za SL500 za vysoký výkon. AMGs jsou jistě zábavné, ale SL se cítí pohodlněji s menším výkonem a to z něj dělá mnohem zábavnější vůz.
80%