Při startu jsme byli mírně nepřekonatelní, ale příjemně překvapeni, že jsme byli prezentováni s loďstvím Mercedes starších SL, které pochází z padesátých let minulého století. Myšlenka byla, že je budeme řídit nejdříve a důvod se brzy projevil. Původní koncem roku 1956 až 1962 300SL roadster je nádherné auto. Ještě stále dosahuje rychlosti kolem 190 - 200 koní, takže to není žádný problém. Sedí na plně nezávislém zavěšení se zadními výkyvnými nápravami zkrocenými nižšími rozdíly než slavné 300SL "gullwings" a přidáním kompenzátorové pružiny. Je to stále na bubnových brzdách, myslíš, že to nemůžeš zacházet jako s moderním vozem. Ale je to zdaleka nejhezčí sportovní vůz v letech 1950-1960, kterou jsem kdy řídil. Je mnohem zábavnější než Jaguar typu E, například. (Nemůžeme vám říci o Ferrari 205SWB.) 1961 300SL, které jsme řídili, by ještě dosáhli signalizované rychlosti 125 km / h, aniž by se obtěžovali, ačkoli rychlost měla svoji vlastní mysl. Byla rychlá, zacházel slušně a zněla slavně. Který je hlavní rozdíl mezi revidovaným SL a původními SL v roce 2002. Dále jsem vzal na trh nový SL350 vybavenou několika důležitými volitelnými doplňky: 7G-TRONIC Sport, který je naprogramován tak, aby se rychleji měnil než standardní 7G-TRONIC a má výhodu paddleshifterů volantu. A ABC Active Body Control (standardní karta pro SL500), která umožňuje zvolit tužší nastavení zavěšení, pokud opravdu chcete motor. Má také mírně rychlejší řízení, nyní 2,5 zámku zámku na zámek než 2,6 a mnohem přesnější "pocit" než dříve. Vytáhněte levou pádlovou páku, aby se změnila dolů, podlaha, urychlovač a banshee kvílení výfuku okamžitě řekne, co se Mercedes změnil. Oni si vzali dobré auto na své nejlepší křižování a pózování. A bez toho, aby obětovala svou schopnost plavby, změnili ji na sportovní vůz. Dodatečná síla samozřejmě pomáhá. Začíná to stejně jako 306 koní originálního modelu SL500. Ale to byl lenivý motor a tohle není. Vychází z vysokých otáček a může poskytnout tolik zábavy, jaké jste kdy chtěli. Na druhou stranu své rozdělené osobnosti zůstává motorový křižník "podívejte se na mě", který učinil SL nejvhodnějším dvoumístným vozem na světě. Mohli byste se tedy zajímat, jestli máte nějaký smysl pro zrychlení nového SL500. No, další 116bhp a plný 82Nm více než starý SL500 je velmi dobrý důvod. Toto auto opravdu má tolik síly, jakou by si někdo z nás mohl rozumně přát. Zlikvidujte ji dvěma poměry, podlahu škrtící klapku a to se rozběhne tak rychle a pozitivně projdete 6 vozy v době, kdy by vám to normálně mohlo projít. Vynikající brzdění to ještě zrychluje. Takže i když by to asi nešlo, zastavte se a ovládáte úplně stejně jako 911, je to snadné tolik sportovních vozů, jaké se většina z nás opravdu dokáže vypořádat. To také říká, spíše než křičí, s příjemnější výfukové poznámky než Ferrari 430. Přesto, pokud vše, co chcete udělat, je plavba, to stále dělá, stejně jako 2002 SL500. Jeho jediným pravým konkurentem je nový kabriolet Jaguar XK8, který je také mnohem sportovnější než ten starý. Nový model SL500 vyváží z prodeje modelu SL55 AMG o výkonu 517 koní. Je to samozřejmě mnohem rychlejší. Ale dříve, kdybyste chtěli rychlou, sportovní SL, 55AMG byla jediná volba, nyní je nová SL tak hodně, jak hodně lidí bude chtít. Model SL600 s výkonem 517 koní zůstává naprosto jedno, a model SL65 AMG o objemu 612 koní říká každému, kdo si nejen dovolí co nejlépe, ale i to nejlepší z nejlepších. Ale s omezovačem rychlosti, který drží tyto automobily zpátky na rychlosti 156 km / h, získáte vše, co jste získali, jsou sekundy uložené v akceleraci, které by stejně snadno mohly dostat do vážných potíží se stěnou nebo nárazovou bariérou. Až na vás. Pokud si to můžete dovolit a chcete to, Mercedes Benz je pro vás. Pro všechny z nás je SL500 dostatek, aby usiloval, a s možností kombinace 27mpg je SL350 dokonce mírně rozumné. Ty dva jsou skutečnou volbou a volby, které nejvíce bohatí Britové s největší pravděpodobností dělají.
80%