80%
Obsah
Řidičské dojmy
Při startu jsme byli mírně nepřekonatelní, ale příjemně překvapeni, že jsme byli prezentováni s loďstvím Mercedes starších SL, které pochází z padesátých let minulého století. Myšlenka byla, že je budeme řídit nejdříve a důvod se brzy projevil. Původní koncem roku 1956 až 1962 300SL roadster je nádherné auto. Ještě stále dosahuje rychlosti kolem 190 - 200 koní, takže to není žádný problém. Sedí na plně nezávislém zavěšení se zadními výkyvnými nápravami zkrocenými nižšími rozdíly než slavné…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Uvnitř budete lehce pohodlnější v měkčí a pružnější kůži, s hezkým obalovým nástrojem s dvojitou špičkou. Stálá pevná střecha se stále otevírá nebo zavírá za 16 sekund. Zajímavé je, že torzní tuhost automobilu se zvyšuje z 17 000 Nm na stupeň s vrcholem až na 21 000 Nm na stupeň s doplněním.
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Před čtyřmi lety jsem napsal: "Zapomeňte na Ferraris, Rolls Royces, Bentleys, Lamborghini, Porsche, nejoblíbenější vůz, který si můžete koupit, je nový Mercedes 500SL. Je to jediné auto po celém světě, které říká, že jste přijela ještě předtím, než dokončíte cestu. " To se nezměnilo. Rozsah se rozšířil nahoru a dolů. Nyní můžete mít poměrně úsporný benzinový motor s objemem 63 000 liber a objemem 3,5 litru SL350 s výkonem 272 koní a 350 Nm. To je o něco lepší ve všech ohledech než ve…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Skvělá výkonnost všech motorů s motorem SL350, která se skládá z partie, čisté skládací kovové střechy.
- Drahé s nejvyššími verzemi více než 100 000 liber.
80%