Stejně jako u předchozích generací modelů Mercedes S-Class, nejnovější model je dodáván s řadou motorů. Tam, kde se současná třída S liší, je většina běžných modelů důležitá pro dosažení ekonomiky a nízkých emisí. Zatímco AMG modely mohou popadat titulky se svými 5.5 V8 a 6.0 V12 motory, je to modely S300, S350 BlueTec a S400, které budou nejlepšími prodejci. Modely S300 a S400 využívají hybridní výkon, zatímco model S350 BlueTec má tradiční motor s turbodieselem o objemu 3,0 V6. V hybridu S300 BlueTec pochází energii z dvoulitrového čtyřválce s turbodieselovým motorem s pomocným pohonem z 27PS. Společně uvidí S300 v rozmezí 7,6 sekundy, takže ani tento vstupní model není daleko od toho, aby byl zvyklý. Je to o to víc impozantní, když je spojen s výkonem 61,4 mpg, který si vyžádal ekonomiku a emise až 120 g / km v závislosti na tom, které kola si vyberete. Rozhodnout se pro dražší S350 a 0-62mph za 6,6 sekundy, zatímco palivo je přiváděno rychlostí 49,6mpg a emise se registrují na 148g / km. Zvědavě je, že model S300 přichází pouze jako model s dlouhým rozvorem, stejně jako model S400 Hybrid, zatímco model S350 BlueTec je nabízen v standardních i delších rozvoru. U vlastníka hybridního vozu S400 je ekonomika o velikosti 44,8 megapixelů spolu s emisemi CO2 154 g / km činí pouze benzinové motory S500 s výkonem 31,7mpg a 208g / km. Nicméně, pro ty, kteří chtějí s nižšími náklady na provoz, Mercedes přešla navíc, aby nabídl model S500 Hybrid. Na rozdíl od názvu, který vás může vést, myslíte, že model S500 Hybrid má 3.0-litrový benzinový motor V6 napomáhaný elektrickým motorem 116PS. Směřuje se z 5 až 62 km / h za 5,2 sekundy, zatímco je stále schopen dosáhnout neuvěřitelných emisí CO2 100,9mpg a 65g / km - podle oficiálních údajů. Toto je dosaženo, protože S500 Hybrid je jediná třída S s dobíjením typu Plug-in pro svou baterii, což také znamená, že je způsobilé pro vládní £ 5000 Plug-In Car Grant. Mezi všemi perfektními a výkonnými funkcemi nabízí i Mercedes dobré staré modely S500 a S600, druhé s neuvěřitelným motorem V12 o objemu 6,0 litru pro ty staromódní plutokraty. Vzhledem k ceně zavlažování očí S600 se zdá, že ekonomika emisí 25,5mpg a 268g / km pravděpodobně vypadá celkem rozumně. Určitě víc než rozumné je způsob, jakým se tato třída S postupuje po silnici. Zrychlení se pohybuje od modelu S300 až po nehorázný model S65 a všichni mohou předjet s klidnou lehkostí. Projížďka na dálnici nebo projíždění městem je silnou stránkou všech modelů třídy S, ačkoli modely AMG umožňují trochu hluku pneumatik do tlumeného amfiteátru v kabině kvůli tučným a nízkoprofilovým pneumatikám. Modely SE Line jsou o něco tichší než modely AMG Line, ale v tom je jen velmi málo a určitě byste si ani nestěžovali na hluk v obou. Pouze motor s objemem 2,1 litru s pohonem S300 umožňuje trochu dolů s rozpoznávajícím dieselovým motorem. Je těžké porušit standardní zavěšení cenově dostupnějších modelů třídy S. Jsou krásně jezdit a manipulovat s agilitou, která se zdá být nevšední pro auto této velikosti, které pomáhá přesným řízením s proměnlivou asistencí. Pak vstoupíte do dražších iterací třídy S, které jsou k dispozici s volitelným systémem Magic Body Control, který čte cestu vpřed, aby byla jízda co nejjemnější. To je zázrak a dělá Mercedes nejvíce cushy, pohodlné auto ve svém odvětví s určitou rezervou.
100%