60%
Obsah
Řidičské dojmy
R hlučí po dálnici velmi tiše, a protože 7. dostane 40 km / h na 1 000 ot / min, 70 se objeví pouze za 1 750 ot / min. Za to, že jsem to zpomaloval, jsem zpočátku dosáhl 30,7 mph přes 45 mil a přes 200 mil testu jsem zvládl 28,37mpg, což není pro takovéto kolosální vozidlo špatné. Takže kde se tento leviathan vejde? Není to vlastnost třídy S. Není to tak sofistikované jako třída S. Má pohon všech čtyř kol, ale nejde o běžecký vůz. Velmi jednoduše, je to pro velké lidi. Máte-li čtyři velice velké lidi a pár velkých dětí, které procházejí kontinenty, nic to nezlepší.
Interiér
Na 5 '9 "jsem se dostal do auta, cítil jsem se jako dudlík. Je to v jiném měřítku, jako modelový vůz" Spot On "ve srovnání s Dinky. 19 pneumatik, které skutečně vypadají přímo na vozidle, ačkoli standardní 235/65 x 17s jsou pravděpodobně trochu pohodlnější při jízdě. Mercedes popisuje třídu R jako Grand Sport Tourer: část sportovního salonu, část majetku a část MPV s nádechem SUV. Vozidlo váží 2,270 kg, než se někdo dostane, což je o 160 kg méně než GL. Ještě zvědavě, v…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Další den, další masivní Mercedes. U 5157 mm (17 stop) je RL ve skutečnosti o 69 mm (2,7 palce) delší než třída GL. Namísto sedmi sedadel je však vozidlo postaveno na šesti nadpřirozených amerických osobách. Všichni dostanou individuální sedačku a pokoj, aby si natáhli nohy, ačkoli nejzadnější jsou jen dobré pro lidi, kteří jsou méně než 7 'a mají váhu pod 20 kamenů.
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Mercedes-Benz verze osobního dopravce. Obrovské množství prostoru uvnitř. K dispozici jako dlouhý rozvor pro ještě větší prostor. Se sedm místností od roku 2010 spíše než původní šest míst.
- Cítil se z volantu velký a těžkopádný. Rozměry jsou obtížné manévrovat. Špatný záznam o záruce.
60%