Nový ML je delší, širší a nižší než dříve. Celkově působivější, aniž by vypadalo agresivně. Je to monokoka namísto těla na šasi žebříku, takže je mnohem tužší a není náchylná k chrastítkům. Základní specifikace vám přináší 7stupňovou automatickou převodovku s volantovými kolečky pro manuální řazení a volič sloupků pro D, R, N a P, Speedtronic s omezením rychlosti, ABS, offroad ABS, ASR, BAS, Regulátor rychlosti jízdy , ESP a 4-ETS. Pro lepší schopnost offroadů můžete specifikovat přidání pneumatického odpružení Airmatic, které vám umožní zvýšit světlou výšku na centimetry. To stojí 1,265 liber. Díky tomu se můžete ještě jednou vydat "Off Road Pro", který zvyšuje vzdálenost Airmaxu maximálně o 30 centimetrů a také zahrnuje převodovku s nízkým rozsahem, centrální diferenciální zámek a centrální a zadní rozvaděče. Všechny nové ML mohou táhnout 3,500 kg hmotnosti brzdeného přívěsu. Mají 462 litrový prostor zavazadlového prostoru k výšce okna, 801 litrů k výšce stropu a až 2012 litrů zavazadlového prostoru se sklopenými zadními sedadly. Za zmínku stojí, že zadní sedadla se skládají obzvláště uspokojivě. Jednoduše zkraťte rozdělovače 60/40 a sklopte opěradla dolů. Také jdou dolů, aniž by zachytávali západky bezpečnostních pásů, což je příjemný dotek. Rozsah se rozběhne s verzemi 3.0 V6 320 CDI s výkonem 224 koní a 350 V a 350 V (350, stejná cena). V dubnu uvidíme 350 V6 280 CDI o objemu 190 koní a v příštím létě děsivé vyhlídky 510bhp ML 63 AMG. Začali jsme tím, že jsme řídili automobily mimo silnici kolem obtížného kurzu lesem, a poté jsme postupovali na silnici. První vůz, který jsme řídili, byl ML350 Sport na 19 "kolečkách, ale vybavený balíčkem Off Road Pro. 17" kola s vhodnými pneumatikami na volném terénu by pro danou práci byla lepší, ale Mercedes chtěl ukázat, jak se bude řídit na vysokém výkonu silniční pneumatiky. Provádění vhodných rozhodnutí je velmi snadné. Se sadou Off Road Pro a nízkým rozsahem vybraným kolébkovým spínačem na volantu můžete zablokovat krabici v D1 a pomocí omezovače rychlosti zvolit maximální rychlost vašeho sestupu od 3 km / h do 10 mil / h (u strmých je doporučeno 3 km / h). Potom, když se dostanete dolů, použijte sloupcový posun a vyberte D a vyklopte druhou stranu. Byla to velmi účinná a byla poměrně nedostatečná u točivého momentu při nízkých otáčkách motoru. Když vyčníváte na vzestup, poměrně nízká kapota vám poskytne výhled dopředu důležitou zlomek vteřiny dříve, než u čtyřhranných čtverců. Poté jsme se přestěhovali na model ML320CDI s Airmaticem, ale bez Off Road Pro. Toto bylo ještě působivější díky mnohem většímu nízkému točivému momentu motoru (maximálně od 1600 otáček za minutu). Řídíte to jiným způsobem, spíše než s brzdou motoru s nízkým ozubením, a to s použitím regulátoru otáček DSR a to funguje velmi dobře. Je zřejmé, že pro dokonalou schopnost off-road byste měli jet na ML320CDI s Airmatic a Off Road Pro na 17 "kolach s off road pneumatikami. Ale jak bylo dokázáno, velmi málo řidičů bude někdy potřebovat tuto úroveň off-road schopnosti. Stejně dobře, protože na cestě ML320CDI Sport vykazuje silnou obratovou rychlost a slušnou (i když ne sportovní) manipulaci v zákrutách. Nemusíte se obtěžovat s přepínači typu gearchange, protože stejně jako u CLS350 jsem jezdil dříve rok, box je velmi dobrý pro sebe sama, jediná nevýhoda je velmi nízké řízení, cítí se jako velký 4x4, nikoliv auto, a na konečnou manipulaci považuji Cayenne a některé verze Touaregu jsou "sportovnější" A pak jsme vyzkoušeli auto na standardním odpružení a standardních 17 "kolečkách. Tato jízda je trochu komfortnější na těchto místech, ale na hřištích a kočárech a nedává řidiči nic jako důvěru nebo potěšení z 19 "kol. Takže tajemství se vyčistilo, proto nás Mercedes posunul mimo off road kurz na 19 "kolečkách. Abyste nám ukázali, že nejlepší kola a pneumatiky pro silniční provoz by také mohly udělat slušnou pěstí z cesty. Jakékoliv zákeřné chyby? No, můj spolujezdec byl velký kluk a má potíže se vložit do sedačky pod nesmírně silným rámem dveří, který se sráží ostře. A s Airmaticem v maximální výšce, jízda se nejen stává kostěním, je to dlouhý skok dolů na zem. Je to však dobré vozidlo a dělá Mercedes konkurenční vůči BMW, Porsche a VW. Pokud je pro vás důležitá určitá spotřeba paliva, pak má Mercedes lepší motorovou naftu než BMW. Ale než si koupíte X5, Cayenne, Touareg nebo nový ML, měli byste si udělat svůj domácí úkol a nejlépe je řídit všemi.
60%