GLE je nabízen se čtyřmi motory, které jsou nabízeny společně se známými 2,1-litrovými a 3,0litrovými dieselovými motory společně s novým zásuvným benzínovým hybridem. K dispozici je také nový AMG 5.5-litrový twin-turbo V8 pro ty, kteří chtějí, aby jejich SUV s výkonem 2,3 t porazily zrychlené zrychlení od 0-62 mil za hodinu za čtyři sekundy. Dvoulitrový naftový motor je vstupní hnací jednotka a napájí 250d. Motor je skutečně stejný jako ten, který byl nalezen ve starém ML, i když s některými mírnými zlepšeními v ekonomice a emisích. Čtyřvalcový motor poskytuje výkon 204 koní a vrátí oficiální výkon 49,5 l / min, zatímco emise představují 149 g / km CO2. Na papír bude 250d standardní volbou pro mnohé, kteří hledají konzervativní výkon a nízké provozní náklady. Přeplňovaný motor o objemu 2,1 litru je však obtížné doporučit kvůli hlasitému tlučení při volnoběhu, špatnému zušlechťování a plochému výkonu. S 500 Nm točivého momentu od 1600 otáček za minutu se motor zvedá při nižších rychlostech s potřebným zipem, ale není to ani v případě šestiválcového naftového motoru, který se nachází na základním stupni BMW X5, nebo na D5 modelu Volvo XC90. V6 o objemu 3,0 litru, který byl nalezen v modelu 350d, byl také přenesen z ML a je zdaleka nejlepším naftovým motorem v řadě, s velkým výkonem a hladkým a rafinovaným provozem. S výkonem 258 koní a 620 Nm poskytuje V6 veškeré potápění, jaké kdy budete potřebovat v GLE, s dostatečným zrychlením pro předjíždění a rafinovanou jízdu na dálnici. Je také velmi uvolněná u nižších rychlostních stupňů, zatímco ekonomika je přiměřená až do 44,1mpg a 169g / km CO2. Znovu, ale XC90 D5 a X5 xDrive30d nabízejí podobný výkon za méně peněz. Oba modely 250d a 350d jsou spojeny s novou devítistupňovou automatickou převodovkou, která je velkým krokem nad starou převodovkou 7G-Tronic. Nová převodovka také snižuje hluk motoru, kdy je GLE sedět při rychlosti 2000 ot / min na dálnici, což dělá dokonce i 250d klid na cestovní rychlosti. Zásuvný hybrid 500e kombinuje turbodmychadlo s turbodmychadlem 333PS V6 s elektromotorem s výkonem 116 koní a poskytuje 480 koní a impozantní zrychlení s rychlostí 0-62 km / h za 5,3 sekundy. Model 500e má celoelektrický rozsah 18 mil a vrátí se až na 76,4 mpg, přičemž vydává londýnský dopravní zácvik, vyhýbá se 78g / km CO2. Hybrid funguje velmi dobře v GLE a je tichý v elektrickém režimu, s plynulým přechodem od baterie k benzínovému výkonu. Zájemci o Thrill se mohou seznámit s benzinovým motorem V8 biturbo o objemu 5,5 litru, který je kompaktním vozem s výkonem 585 koní, který vypálí velký SUV od nuly do 62 mil za hodinu za 4,2 sekundy, až bude hromadit na elektronicky omezené rychlosti 155 km / h. Ačkoli se někteří někdy vybočí z terénu, GLE může být použit jako plný tuk 4x4 s volitelným off-roadovým balíčkem. Systém dodává nízkoúrovňové převodové stupně, vyměnitelné výšky jízdy a ovládání sjezdových svahů, které umožňují GLE munch přes blátivé pole a řešit strmé stoupání. Na britských silnicích funguje GLE nejlépe s 19-palcovými koly a adaptivními pneumatickými odpruženími, i když jízda je vždy na pevné straně. Nicméně, GLE rohy lepší než ML někdy dělal, s minimálním tělem se učit a agilní otočení dovnitř. Jízda má tendenci k rozrušení na drsných silnicích, což znamená, že GLE se často odrazí. Ale z velké části GLE skrývá svou značnou váhu dobře. Také dobře manévruje pro velký SUV a je dostatečně hnusný při nízkých rychlostech, ačkoli její plná velikost z něj činí výzvu, aby se stlačila do vícepodlažních parkovišť nebo těsných ulic.
60%