Mercedes-Benz GLS je nabízen se dvěma motory, 350 BlueTec naftovým motorem nebo 63 AMG benzínem s výkonem zaměřeným na výkon, přičemž první z nich tvoří většinu prodeje. Vznětový motor je téměř totožný s jednotkou, která se nachází v předchozí generaci GL, ale vrací vylepšený výkon s kroutícím momentem 258PS a 620Nm. Model 350 je také lepší v porovnání s ekonomikou s nárokem na 35,3mpg a 209g / km CO2. Většina motoru V6 funguje dobře, s dostatečným tempem a rafinovaným chodem. Určitě je to trochu pomalé, ale táhne dostatečně přes ozubená kola a má klidné a rafinované ovládání. V6 je spojen se sedmistupňovou automatickou převodovkou, kterou je možné ovládat ručně i přes páky namontované na volantu. Nicméně v obou režimech jsou změny rychlosti hladké a převodovka zřejmě vědí, který převodový stupeň potřebuje, když běží v plné auto, ačkoli jako motor může být trochu pomalý z klidu. 63-benzínový benzín AMG přivádí věci na jinou úroveň, přičemž supercar se soupeří o točivý moment 557PS a 760Nm. Jako výsledek, GLS bude raketovat na 62 mil za hodinu za méně než pět sekund a bude dobré pro elektronicky omezené maximální rychlosti 155 mil / hod. Pro zvládnutí vulkanického výstupu je V8 propojen se sedmi-rychlostním sportovním automatem AMG, který umožňuje řidiči rychlým pohybem rychlostních stupňů. Bohužel tato síla přichází za cenu, s úsporou paliva u 23mpg. V jízdě v reálném světě se tato hodnota přiblíží 13mpg. Jak naftová, tak i benzinová verze jsou navržena pro lehké jízdy, s trvalým pohonem všech čtyř kol a nastavitelným vzduchovým odpružením, které umožňuje řidiči nastavit tlumení tak, aby odpovídalo povrchu vozovky. Dieselové modely mohou být také vybaveny volitelným volným off-road balíčkem, který umožňuje řidiči přizpůsobit nastavení vozu pro řešení bláta, písku, sněhu a tažení. Je pravda, že jen málo řidičů bude používat své vozy pro drsné věci, ale jak GL a GLS jsou kompetentní off roaders. Bohužel na otevřené cestě GLS 350 BlueTec trochu zklamá s necitlivým řízením a bohatou výbavou. Navržený a postavený v USA, GLS se rozkládá na délce pěti metrů a sedí na dvou metrech, což znamená, že se cítí extrémně velký a nevhodný pro silnice ve Velké Británii. Výsledkem je, že je obtížné zaparkovat a těžko jezdit po městě. Vestavěná reverzační kamera pomáhá trochu, ale rozlehlé rozměry mají za následek neustálé problémy, přičemž mnohé městské silnice jsou prostě příliš malé. GLS 350 se ve skutečnosti nezlepšuje mimo město, s nadměrným řízením a jízdě na větru ve větrných podmínkách. Jízdní jízda může být vylepšena montáží volitelných předních kol, ale GLS 350 nikdy nevrací žádné smysluplné zapojení a v důsledku toho není příjemné jezdit. Pokud si můžete dovolit palivo a najít nějaké otevřené komunikace, GLS 63 AMG vám dává úsměv na tváři od ucha k uchu, pokud se nebudete bát hloupě. Příkazová poloha jízdy pomáhá a přestože si uvědomujete nebezpečí pohonu 2,6 tun při obrovských rychlostech, zvláště při brzdění do neznámých rohů, auto je velmi stabilní a poslušný. Zrychlení je extrémně silné. A AMG Drivers Pack zdvihne nejvyšší rychlost na 168 km / h, i když to bude pravděpodobně hloupé, a to i na dálnici. Ride je vynikající, i přes poměrně nízký profil 295/40 ZR 21 Continental pneumatiky.
80%