Mercedes-Benz E-Class Estate se vyznačuje komfortem a zdokonalením jízdní dynamiky, což znamená, že se může cítit trošku těžkopádně. To znamená, že všechny modely jsou nádherně hladké a auta vybavená plným vzduchovým zavěšením jsou spíše podobné třídě S než rodinné panství. Řada motorů je široká s volbou čtyř nebo šesti válcových motorů, které pohání zadní kola. Docela hodně stavů třídy E bylo vyřazeno z vozového parku a to znamená, že mnoho z nich je vybaveno čtyřlitrovým naftovým motorem o objemu 2,1 litru BlueTec. V nabídce se 136PS (nadged 200) nebo 170PS (220), čtyřválcová jednotka je účinná a vrátí oficiální 56-60mpg při emisích 130-124g / km CO2. Sedmrychlostní automatická převodovka však není nejlepší, s nerozhodnými změnami rychlosti. Zdokonalení motoru je také zklamáním a 2,1-litrová jednotka může být při tvrdé akceleraci poměrně hlasná. Třída E pracuje nejlépe s dieselovými motory V6, které používají devítistupňovou automatickou krabici. Dosáhne vynikající rovnováhy mezi výkonem a úsporou paliva. Zvýrazněním je E350 BlueTec, který se může pochlubit kolosálním kroutícím momentem 620 Nm od pouhých 1200 otáček za minutu. Zrychlení je okamžité a hojné, přičemž sprintu s rychlostí 0 - 62 km / h trvá méně než sedm sekund. Ekonomika je slušná i s nárokovanými emisemi CO2 o hodnotě 51,4 a 143 g / km. Oba čtyři a šestiválcové diesely jsou také kompetentními vlečnými vozidly s brzdnou kapacitou tažného zařízení 2100 kg. Dieselový hybrid byl také nabízen na omezenou dobu - E300 - s elektronickým motorem spojeným s čtyřválcovým naftovým motorem o objemu 2,1 litru. Papír má výkon 230PS E300 s výkonem 107g / km CO2 a nárok 67,3mm, ale prodej byl pomalý kvůli jeho obrovské ceně. Hybrid má také miniaturní tažnou kapacitu. Benzínové varianty jsou omezeny na 2,0-litrový benzín s objemem 211 koní nebo na 5,5-litrový V8 AMG s požárem o délce 557 s. Jednotka E250 je dostatečně rychlá, ale poskytuje zklamání z úspornosti pohonných hmot s nárokem na 44,8 mm. Jednotka AMG poskytuje dech beroucí výkon s rychlostí 0-62 km / h, přičemž Porsche 911 vybojuje 4,3 sekundy. Pokud je AMG věcí, pravděpodobně se nebudete starat o oficiální ekonomiku, která se řadí na 28.3mpg.
80%