To, co je pravděpodobně nejlepším celosvětovým motorem CLS - čtyřválcový model CLS 250 CDI o objemu 204 koní, není okamžitě k dispozici při startu, ale dokáže vyčíslit některé impozantní postavy, hlavně pokud jde o CO2. Emise z tohoto motoru budou mezi 134-138g / km CO2, což je mezi superminisy, pokud jde o silniční daň - ohromující pro auto této velikosti. Nízké množství CO2 vždy jde ruku v rukavici se slušnými (oficiálními) údaji o spotřebě paliva. CLS 250 CDI v oficiálním vládním testu vrací 55,3 mld. Na kombinovaný cyklus - není divu, že je to nejdůležitější model. 350 CDI nezůstává příliš zaostávajícím, s 159g / km CO2 (pod důležitým bodem emisí CO2 160g / km pro řidiče firemních vozů) a kombinovanou spotřebu paliva 47mpg. Je to neuvěřitelně hladký, citlivý a rafinovaný motor plus, s točivými čísly, které soutěží s V8 v modelu CLS 500, je také mocný. Vyrábí to 265 koní a 620 Nm točivého momentu, což ukazuje na výkonnostních parametrech: 0-62mph trvá jen 6,2 sekundy a je schopen rychlosti 155 mph. Se dvěma výjimečnými dieselovými motory má téměř benzin CLS 350 nadbytečné. Ale tento motor není bez zásluh. Jak jste očekávali od vozu Mercedes-Benz V6, je to naléhavé, kdykoli potřebujete, a přitom je stále dostatečně hladké, aby se bouchly stovky kilometrů dálnice. Je to poměrně efektivní i pro benzin V6. Problém je, že po řízení CLS 350 CDI nemůžete pomoct, ale myslíte si, že vám chybí. Až do příchodu verze AMG (je to jen otázka času), CLS 500 se nachází v horní části rozsahu. Tento výkonný motor se může pochlubit 408 kbps a 600 Nm točivého momentu. A pokud se divíte, je to méně než 620Nm, které nabízí CLS 350 CDI. Stejně jako u ostatních motorů pracuje Mercedes-Benz menší zázrak a výrazně se liší emisemi. CLS 500 vidí pokles o 21%, což znamená, že se nyní sníží pod 210g / km CO2 a v oficiálním kombinovaném cyklu se vrátí o 31.3mpg. Všechny zážehové motory mají systém start / stop s převodovkou 7G-TRONIC Plus. Dieselové motory se v budoucnu dostanou do zastavení a startu a dostanou standardní převodovku 7G-Tronic, která je ovládána z páky vedle indikátoru. Probíhající debut na CLS je nový elektromechanický systém řízení. To, co je odlišné od ostatních, spočívá v tom, že vytváří přímé spojení mezi řidičem, autem a silnicí. Mezi vstupem, který řidič provádí otočením volantu a jeho výsledkem na kolech na silnici, je méně. Je to systém, který vypadá, že funguje dobře, a CLS se ostře otáčí a přesně mění směr pro auto své velikosti. Stejně jako ostatní modely Mercedes-Benz, jako je například třída E, je CLS vybavena bezpečnostními systémy - z nichž některé jsou jedinečné. Stejně jako devět airbagů (včetně pánvových pytlů vpředu) je Attention Assist standardem. Tento systém funguje, když jste unavení nebo nevěnujete pozornost, a to na základě vstupů řízení. Pokud si systém myslí, že potřebujete přestávku, bude na displeji HD mezi nástroji blikat varování. PRE-SAFE funguje tak, že vozidlo zapaluje do nárazu v sekundách před nárazem. Nejprve se řidiči dostane jak slyšitelného, tak vizuálního varování, pokud systém zjistí nebezpečí kolize. Pokud řidič na to nereaguje, systém převezme a brzdí vozidlo. Nouzové brzdění pomáhá snížit závažnost nárazu. Další bezpečnostní prvky jsou volitelná a zahrnují aktivní asistenční systém pro řízení jízdního pruhu (který jemně přivádí vozidlo zpět do jízdního pruhu, když se zblázníte brzdou kol na opačné straně vozu a varuje vás vibracím na volantu) a Blind Spot Asistuje (vizuální výstraha ve zpětných zrcátkách a brzdy na opačné straně vozidla). Systém Highbeam Assist vám ponoří světlomety, zatímco přístroj Nightview Assist Plus používá infračervenou kameru pro zobrazení překážek v noci - což je v podstatě nenápadná verze brýlí používaných armádou. Za normálních okolností bychom nezamýšleli o speciálních zmínkách, ale v tomto případě je to opodstatněné. CLS je prvním vozem na světě, který je vybaven všemi LED diodami jako volitelnou výbavou z 71 samostatných žárovek. Mercedes-Benz tvrdí, že mají životnost, která je pětkrát delší než bi-xenony a nabízí v noci vylepšený pohled na silnici - i když jsme to ještě neměli vyzkoušet pro sebe. Společnost také říká, že jelikož barva LED je blíže světlu denního světla, mělo by to znamenat menší tlak na oči řidičů přicházejících vozidel.
80%