Komfort je však forte CLS. Cítí se skvěle rafinované a to samé o motorech v sestavě. Dřívější model 320 CDI byl populární volbou, jak jste očekávali - nejen že to byl nejlevnější model, ale i nejhospodárnější. V6 s výkonem 224 koní má hedvábně hladký výkon a dostane se v rychlosti 0-62 mil za hodinu za pouhých 7,0 sekundy a cítí se velmi rychle v kickdownu, pomáhá 510Nm točivého momentu. Chybí jí nějaká zlákavost a nutkání konkurenčních dieselů (z nichž některé využívají dvojitá turbodmychadla), ale i tak stále bez námahy. V červenci 2009 bylo 320 CDI nahrazeno 350 CDI, které má stejné číslo bhp, ale další točivý moment 30Nm. Je to vynikající motor a dokonce lepší než 320 CDI s trochu naléhavějším in-gear, přesto se vrátí 37.2mpg. K dispozici je také verze Grand Edition, která využívá tento motor, ale s výkonem zvýšeným o 48 koní a zvýšením točivého momentu (o 50 Nm). Výsledkem je, že rychlosti 0-62 km / h trvají 6,5 vteřin - o půl sekundy rychleji - avšak spotřeba paliva zůstává stejná. Na otevřené cestě je způsob, jakým rychlost CLS dosahuje rychlosti a ticho, působivý, zatímco sedmistupňový automatický systém nabízí úhledné změny - i když chcete, aby se křídlo volantu posunulo, je to volitelný doplněk. CLS je ostrý a kompaktní, plus řízení nabízí slušný pocit, ale řízení těla může být lepší v těsných rozích, ale kvalita jízdy je absolutně vznešená a dělá to vynikající pro dlouhé cesty. CLS 350 s motorem V6 byl k dispozici od startu, ale byl nahrazen CLS350 CGI v roce 2007, který nabízí větší výkon a je také efektivnější. Je to skvělý motor, který je hladký a tichý při nízkých rychlostech, ale poskytuje silné tempo, když ho potřebujete spolu s krásným motorem. Na vrcholu je CLS 500, který je poháněn 5-litrovým V8 a pokrývá rychlostí 0-62 km / h za pouhých 5,4 sekundy, zatímco CLS63 AMG je nejvyšší model s 6,2-litrovým motorem V8, který dodává výkon 514 koní.
80%