Ano, bude mít vozidlo CLK 270 CDI s výkonem 170 koní na 31,375 liber za stříbrnou automatiku, a protože to vyčerpá jen 178 g / km CO2, vyplatí se za to, že zaplatí BIK ve 22% seznamu nebo 6903, což se skládá z pouhých 2,761 libry skladby. Ale jak Cholmodley-Wynchnortonsová reaguje, když jim poděkujete za krásnou večeři, otočíte klíčem do palubní desky a probouzíte mrtvé s třástím vznětového motoru vašeho obchodníka? Líbí se mi toto auto? Dejte to takhle: celý bod kupé Mercedesu je informovat všechny, že určitě nejste taxikář, i když naftové kupé jim říká, že nikdy nebudete kupovat první kolo. Je to tak, abyste si mohli dovolit řídit kupé, i když nemůžete. Nyní, i když plně uznávám, že je to pro některé lidi velmi důležité, obávám se, že to není pro mě. Já prostě není ochoten obětovat nohy, dveře a dynamiku kvůli mému společenskému postavení. A to není žádný přestupek pro Mercedes, protože jeho nová třída E je jednoduše mnohem lepší auto. Mohou mi dát jeden z nich každý den. To neznamená, že nové CLK není dobré auto samo o sobě. U 500 V8, 320 V6 nebo dokonce na pětinásobku pětdesát pětinásobku se jedná dobře. Na základě třídy W203 C se také dobře zachází, i když ne tak dobře jako nová třída E. Je to pohodlné. Klincovačka je opravdu něco jiného. MB MD nám řekl: Budou pouze importovat auto v přísně omezených počtech. A pokud jste na trhu s klasickým kupém od 30 000 do 40 000 liber, není to nic jiného.
60%