Stejně jako CLA sedan, Shooting Brake je vybaven třemi benzinovými motory, turbodieselem o objemu 1,6 litru o výkonu 1,6 litru v CLA 180 a dvěma verzemi 2,0-litrového benzínu turbo s 211palcovými motory CLA 250 nebo neuvěřitelným 360PS rezervovaným pro CLA 45 AMG. Ale to jsou diesely, které jsou více populární. CLA je poháněn známým motorem o objemu 2,1 litru, který se používá ve všech oblastech, od velkých dodávkových vozidel po GLE. Zde vyvíjí 136 koní v CLA 200 CDI a 177 PS v CLA 220 CDI. Výkonnější motorová nafta CLA 220 CDI - k dispozici pouze u 7G DCT automatic - jistě dodává na papír. Za 8,3 sekundy bude sprinturovat rychlostí 62 km / h, průměrná oficiální hodnota je 67,3 megapixelů a emise CO2 je jen 108 g / km. Bohužel tato čísla nedokážou vyprávět celý příběh. Diesel může být ochotný v přímce, produkuje to maximálně 350Nm točivého momentu od pouhých 1400rpm, ale je také docela hlučný a není zvláště rafinovaný. Je to lepší, jakmile se zahřeje - a dobrý zvukový dojem v kabině pomáhá zmírnit tento hluk poněkud - ale nemůžete uniknout skutečnosti, že se cítí jako stárnoucí motor. Také zklamání je sedm-rychlostní 7G DCT dual-spojka automatická. Zrychlete se od zastavení a je to skvělé, s bezchybnými a rychlými posuny nahoru, ale v každodenním řízení je pomalé reagovat na sestupné pohyby a často se otupí při zastavení. Tato nereagující reakce je skutečně patrná při zpomalení pro kruhové objezdy a pak po rychlém zrychlení. Příliš často je převodovka příliš pomalá, než vás znovu vrátíme. Existuje manuální nastavení, kde můžete použít pádlo volantu a sportovní režim, ale ten je jednoduše příliš hyperaktivní. Je to problém, který jsme nalezli s touto kombinací 220 CDI motoru a 7G DCT automatické v celé řadě Mercedes-Benz. Tam jsou lepší zprávy, pokud jde o manipulaci. CLA nemusí být tradiční Mercedes-Benz v tom smyslu, že jde o pohon předních kol, ale stále se s ním velmi dobře zachází. Většina řidičů si nevšimne žádného rozdílu, protože CLA Shooting Brake zcela vypíná síly s dobrou trakcí, a to i za mokra. Je to také dobré v koutcích díky přesnému a citlivému řízení, které občas postrádá pocit, ale je pěkně vyvážené, aby získalo CLA Shooting Brake skutečný sportovní pocit. Těleso role je dobře ovládáno a kvalita jízdy je také působivá. Je to na pevném konci - součástí "mladšího" obrazu CLA - ale nehrozí nad nárazy a dobře se zabývá všemi, kromě těch nejchudších cest, i když je vybaveno 18-palcovými koly.
60%