Pokud se tak stane, nová auta třídy C se cítí více sportovní než sportovní kupé. Přinejmenším ty, které jsem zkoušel. Mohlo to být kvůli motorům. Model C320 V6 jednoduše vytlačil zkroucenou silnici přes Col de Vence na Corsegoules. Převodovka a motor byly krémově hladké, kvalita jízdy byla hebká, výborná manipulace a zvuk motoru, když byla jeho hlava velmi vznešená. Dokonce i trakční řídící systém byl nenápadný, ale byl velmi nezbytný, jakmile jsme dorazili na sněhové vedení. Převodovka si však zaslouží zvláštní chválu. Je to docela stejný 5-stupňový vůz, který byl od roku 1996 namontován na Mercedesu buď jako standard, nebo jako volba. Krása je, můžete ho nechat v plně automatickém režimu po celou dobu. Pokud však někdy potřebujete nižší rychlost, jednoduše posuňte páku doleva a automaticky se vybírá a přidržuje pro blížící se ohyb. Nicméně jakmile projdete zatáčkou a chcete vyšší rychlost, box to sama o sobě pozná. Snažte se, jak jsem nemohl udělat lepší rozhodnutí o upshifting než to udělal, takže jsem použil pouze manuální přepsání pro downshifts. Má také možnost zvolit 3. rychlostní stupeň pro zimní podmínky, což se ukázalo jako velmi nezbytné, když jsem chtěl zaparkovat na scénickém místě nad sněhovou linií, abych vytvořil obrázek. Vrátil jsem auto do MB s velkým ohromením, pak jsem vybral C270CDI automatický. Pokud vůbec, bylo to ještě lepší. S užším výkonovým pásem nedokázal držet rychlost tak dlouho, ale obrovský točivý moment 295 lb ft od 1800 do 2600 ot / min a stále 260lb ft od 1600 ot / min do 2800 ot / min znamenal, že nikdy nevystoupil z varu ani když jste zvedli při jízdě do kopce a poté znovu zrychlil. Je to naprosto obrovské auto, které ztěžuje ospravedlnění dodatečných nákladů a nižší ekonomiky vozu C320. Není k dispozici ve Velké Británii až do července, spíše než v květnu, ale tento model určitě stojí za to čekat na další dva měsíce. Poté, co jsem byl o C220 CDI Sequentronic Sport Coupe méně než extatický, vyzkoušel jsem stejnou kombinaci motoru a převodovky v panství. Tentokrát to fungovalo dobře, dokonce i po náročném Col de Vence. Mohlo by to být, že jsem si zvykl na své vlastnosti, nebo to mohla být jiná cesta, ale přeřazení směrem nahoru vypadalo mnohem pozitivněji než ve sportovním kupé. Když se brzdové stopy po levém chodidle, které se skrz viděné sjezdy otevírají na sloupku a drží pravou nohu napájení, funguje ABS perfektně tak, aby vozidlo přesně a rychle vytahovalo. Je zřejmé, že jen málo majitelů, kteří si vybrali majetek C220CDI, bude řídit takhle, ale zdálo se, že i vozidlo C220CDI Sequentronic bylo sportovnější než sportovní kupé. Nakonec jsem vzal C200K Sequentronic nemovitost krátkou vzdálenost k letišti. Ačkoli auto bude oblíbenou volbou, bylo to mnohem méně uspokojivé, takže jsem si uvědomil, že z jízdy plně automatického C200K sedanu. Takže pokud ceny C200K a C220CDI vyjde zhruba obdobné, rozhodně bych se vydal na CDI. Výbava na pozemku je stejná jako v salonku. Classic, Elegance a Avantgarde, s podobným seznamem možností jako pro kupé, ale bez panoramatického střešního okna. Zadní část je mnohem větší než stará třída C a náběh je citlivě nízký. Kapacity se sedadly nahoru a dolů jsou uvedeny v části specifikace. Pokud jste vždy považovali majetek třídy MB C za prestižní, ale postrádáte sportovní přitažlivost BMW řady 3, pak je určitě čas znovu přemýšlet.
60%