80%
Obsah
Řidičské dojmy
Je to velmi pohodlné. Nejnovější Command satnav je intuitivní a jasné, i když dostanete slečnu Whiplash, která dává pokyny spíše než Honda je nádherná snůška. V městských rychlostech je řízení rychlosti citlivých na rychlost tak lehké a postrádá pocit, že jsem udělal neodpustitelnou a kerbedovou slitinu na jedné z Belgraviiných neodolatelných obrubníků. Pak jakmile se dostanete do pohybu, je to v pořádku. Je to jen to, že auto je natolik silně nabitá technologií, kterou nemáš tolik tolik, jako…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Uspořádání zadních sedadel je přesně to, co potřebujete v automobilu. Není to tak dobrý jako tlačítka Karakuri Mazdy. Ale zatažte širší z obou opěradel, a to s sebou nese celá zavazadla a strážní pes, bez házení, a ponechává slušnou velikost zavazadlového prostoru o délce 1632 mm o šířce 1 398 mm. Stále máte starou parkovací brzdu v americkém stylu, alespoň na autách, a jestli je nějaký způsob, jak udržet auto bez ní (a aniž by mě oslepil řidič), nemohl jsem ho najít. Nic velkého. Je to správná bubnová brzda a dobře drží proti "pohonu", takže stačí, abyste vytáhli uvolnění, když se rozsvítí zelená světla a můžete jít.
Recenze automobilu
Je ironií, že můj první vůz W204 byl na startu Honda Accord týden předtím, než dorazil 'my' C320 CDI. Honda si najala příklady soutěže a zástupce Mercedesu byl základním speciálem C200 CDI Classic SE manuálu. Vlastně jsem to auto líbil. Cítila se naprosto upřímně a že to bude dělat 1 000 000 mil. Nebylo to rychlé, ale převodové poměry byly dobře přizpůsobeny motoru, dobře se s ním zabývaly a bylo to dost pohodlné, aby řidič vydržela i 1 000 000 mil. Cesta ve výši 42 000 Kč C320 CDI…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Úhledně pojmenované panství. Velmi pohodlné a rafinované. Působivé CDI diesely jsou hospodárné. Dobře použitelný prostor pro zavěšení.
- Parametr řízení světla ve městě. Drahé možnosti. Není to nejvhodnější pro radost z řidiče. Stále má starou školní nožní parkovací brzdu.
80%