80%
Obsah
Řidičské dojmy
Je to velmi pohodlné. Nejnovější Command satnav je intuitivní a jasné, i když dostanete slečnu Whiplash, která dává pokyny spíše než Honda je nádherná snůška. V městských rychlostech je řízení rychlosti citlivých na rychlost tak lehké a postrádá pocit, že jsem udělal neodpustitelnou a kerbedovou slitinu na jedné z Belgraviiných neodolatelných obrubníků. Pak jakmile se dostanete do pohybu, je to v pořádku. Je to jen to, že auto je natolik silně nabitá technologií, kterou nemáš tolik tolik, jako…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Uspořádání zadních sedadel je přesně to, co potřebujete v automobilu. Není to tak dobrý jako tlačítka Karakuri Mazdy. Ale zatažte širší z obou opěradel, a to s sebou nese celá zavazadla a strážní pes, bez házení, a ponechává slušnou velikost zavazadlového prostoru o délce 1632 mm o šířce 1 398 mm. Stále máte starou parkovací brzdu v americkém stylu, alespoň na autách, a jestli je nějaký způsob, jak udržet auto bez ní (a aniž by mě oslepil řidič), nemohl jsem ho najít. Nic velkého. Je to správná…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Je ironií, že můj první vůz W204 byl na startu Honda Accord týden předtím, než dorazil 'my' C320 CDI. Honda si najala příklady soutěže a zástupce Mercedesu byl základním speciálem C200 CDI Classic SE manuálu. Vlastně jsem to auto líbil. Cítila se naprosto upřímně a že to bude dělat 1 000 000 mil. Nebylo to rychlé, ale převodové poměry byly dobře přizpůsobeny motoru, dobře se s ním zabývaly a bylo to dost pohodlné, aby řidič vydržela i 1 000 000 mil. Cesta ve výši 42 000 Kč C320 CDI…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Úhledně pojmenované panství. Velmi pohodlné a rafinované. Působivé CDI diesely jsou hospodárné. Dobře použitelný prostor pro zavěšení.
- Parametr řízení světla ve městě. Drahé možnosti. Není to nejvhodnější pro radost z řidiče. Stále má starou školní nožní parkovací brzdu.
80%