Spolu s novým vzhledem zvenčí možná největší změnou tohoto C-Class Coupe je interiér. Mercedes-Benz se zaměřil na kritiku předchozího modelu a výsledkem je moderní, stylová a vysoce kvalitní kabina. To je mnohem více jako prémiový interiér, který byste od Mercedes-Benz očekávali. Takže pryč je úhlová konstrukce a neohrabaná, centrální konzola s těžkými tlačítky nahrazena mnohem atraktivnějším a nejaktuálnějším vzhledem. Existují některé hezké detaily designu, jako jsou tři kruhové větrací otvory a těsně pod hmatovou řadou kovových knoflíků. Analogové hodiny nastavené v pomlčce jsou další jemný dotek. Nejsme stále přemýšleni systémem Comand, který není nejvíce intuitivní systém kolem, ani nejlépe vypadající. Ovládá se však krásně vytvořeným knoflíkem, který také obsahuje dotykovou plochu integrovanou nahoře. Umožňuje vám procházet různými funkcemi a rozpoznává gesta typu smartphone, jako je například přichycení a přetahování. Můžete jej také použít pro psaní písmen a čísel. Není to vůbec nový - Audi byl první, kdo zavedl takový systém a BMW následovalo - ale Mercedes Touchpad vypadá skvěle a je snadno použitelný. Stejně jako většina interiéru je řadič čísel vybavený kovovou povrchovou úpravou kolem okraje, něco, co najdete také kolem reproduktorů dveří, větracích otvorů a většiny důležitých tlačítek a přepínačů. Poskytuje C-Class Coupe luxusnější pocit, který je podobný tomu v luxusním třídě S. Hnací poloha je perfektní s nízkým posuvným sedadlem a velkým množstvím nastavení sedadla i sloupku řízení. Centrální konzola plynulě proudí do loketní opěrky, která poskytuje užitečné úložné prostory a jsou zde dva velké držáky na nápoje a velké dveře. Mohlo by to být dvoudveřové, ale C-Class Coupe není v skladování. Zadní sedadla jsou tak omezená, jak byste očekávali z takového auta. S jakýmkoliv vysokým řidičem vpředu, zadní nohami se mizí. Nicméně můžete tam dostat autosedačku - dokonce i 360 rotující model skupiny 0+ - i když je to docela squeeze a zpět lámání, aby si malý jeden dovnitř a ven. Bota je překvapivě užitečná, přesto s velkým otvorem a 400 litry nákladového prostoru. To může být méně než 4 řady a Audi A5, ale v každodenním používání je to stejně praktické. Zadní sedadla lze lehce sklopit díky rukojeti v zavazadlovém prostoru, ale pokud máte něco velkého nebo objemného, mohou se tyto rukojeti skutečně dostat do cesty. Standardní vybavení: Sport je dodáván s LED světlomety a koncovkami, Active Park Assist, Parkovací senzory PARKTRONIC, reverzní kamera, sportovní sedačky s čalouněním ARTICO včetně vyhřívaných předních sedadel, 7palcová barevná obrazovka, navigace Garmin, elektricky sklápěcí zrcátka a ochrana před kolizí Automatický brzdový systém Assist Plus. K dispozici je také lesklá černá vnitřní výbava s hliníkovými vložkami ve dveřích, 17-palcovými hliníkovými koly a diamantovou mřížkou s černou barvou. Model C 300 je standardně vybavený sportovním výfukovým systémem s přepínatelným zvukem. Řada AMG zahrnuje dřevěné lemování černého popela, sportovní volant AMG s plochým dnem, sportovní pedály z kartáčované oceli a podšívka z černé střechy. V exteriéru je k dispozici karoserie AMG, 18-palcová hliníková kola s pěti paprsky, diamantová mřížka s chromovými kolíky a 15 mm sportovní odpružení.
100%