Autonoto

Registrace Přihlášení Vložit inzerát

  • Úvod
  • Ojeté vozy
  • Operativní leasing
  • Magazín
  • Recenze automobilů
  • Oblíbené
  • Registrace
  • Přihlášení
  • Vložit inzerát zdarma
Mercedes-Benz

Recenze a test Mercedes-Benz C-Class Coupe 2011 - 2016

Recenze automobilů Recenze Mercedes-Benz Recenze Mercedes-Benz C-Class Coupe 2011 - 2016

80% Mercedes-Benz C-Class Coupe 2011 - 2016

Obsah

  • Řidičské dojmy
  • Interiér
  • Recenze a hodnocení
  • Fotogalerie (7)

Řidičské dojmy

Je to velmi snadné být přijata v marketingové řeči, která používá slova jako "sportovní a" agilní ", pak očekávat, že docela drsné, sportovní vůz jízda a hodně hluku. Naštěstí je o tom stále mnoho Mercedes-Benz. Při nízkých otáčkách jsou všechny motory rafinované a tiché, zatímco závěs, i když ne nutně tak měkký, jako je limuzína, je hladký a dělá dobrou práci, jak jemně odděluje kabinu od nárazů a výmolů. Základním motorem je C180, benzinový motor o objemu 1,8 litru, který je dodáván se standardním šestistupňovým manuálním pohonem nebo sedmistupňovou automatickou výbavou 7G-TRONIC PLUS. Ve městě je motor tlumen a automatickou převodovkou se vozidlo uvolní. Ovládání je příliš lehké. Z dálnice a po dálnici zůstává motor 156 koní klidný a sedmrychlostní převodovka je inteligentní ve výběru správného poměru, a šťastně klesá dva rychlostní stupně, aby se předjížděl lehké práci před předjížděním, než se znovu postaví na plavbu. Na dlouhé, tekoucí křivce smíchané s několika těsnějšími, užšími úseky, C180 vykazuje slabost. C-Class Coupe je těžké auto a motor 156bhp nemá tolik kroutícího momentu, aby tento typ jízdy byl tak příjemný, jak to mohlo být. Silnější motory se lépe hodí pro běžné venkovské silnice. Dieselové motory C220 CDI a C250 CDI vyrábějí 400Nm a 500Nm, zatímco benzín C250 je 310Nm a C350 V6 má 370Nm. Benzinové jednotky mají širší točivé momenty než u dieselů, což je užitečné na zákrutách a znamená, že nemusíte pracovat s motorem tak tvrdě. Motory se čtyřmi válci vyladěly výfuky, což je urychlí při vysokých otáčkách, ačkoli všichni zůstávají klidní při nízké rychlosti. Závěsný systém Agility Control je standardně rozvržen a nabízí dobrou rovnováhu pohodlí a příjemné ovládání díky adaptivnímu tlumení. C-Class Coupe je tak stabilní při vysokých rychlostech v zatáčkách, že je snadné zapomenout na to, jak rychle cestujete. Řízení se váží při vyšší rychlosti, i když neposkytuje dostatečnou zpětnou vazbu, aby poskytla skutečný sportovní vůz. C-Class Coupe může být poměrně dynamický přes zatáčky, ale je jisté, že pro většinu kupujících - někteří z nich si Mercedes-Benz přeje přilákat z modelů Audi A5 a BMW 3 Series Coupe, obvykle kupovaných mírně mladšími lidmi - málokdy řídit na zametání, hladké, prázdné silnice v jižním Španělsku. Většina lidí použije takové vozidlo pro své dojíždění, s mimořádnou cestou na dlouhé dálnici a příležitostnou dovolenou silniční výpravou, a C-Class Coupe poskytuje zjevně dobře promyšlenou vyváženost charakteristik, které při kombinaci činí přesvědčivý balík. Je to tiché, rafinované a dobře postavené, a plaché z A-sloupku poněkud zatemňující viditelnosti, že je poměrně snadné řídit město. Je to beznadějné na dálnici, a když ji vezmeme do přírody, cestuje se rychlostí, o kterou se ptáte, aniž by to bylo zbytečné. Řada motorů poskytuje vhodnou volbu pro všechny vkusy, ačkoli náš výběr by byl C220 CDI, protože poskytuje nejlepší spotřebu paliva a nejnižší emise v dosahu a přináší živý výkon díky zdravému momentu. S manuální převodovkou produkuje 117 g / km CO2 a oficiální čísla uvádějí, že může cestovat 64,2 mil na litr nafty. Citroën C250 CDI není daleko za sebou, schopný dosáhnout 57,6 mpg s emisemi CO2 128 g / km. Pokud dáváte přednost benzínovému motoru, je překvapivě účinný 3,5-litrový V6, který produkuje 159 g / km CO2 s oficiální ekonomikou 41,5 mph. To je víceméně stejné jako benzín středního stupně C250, který produkuje podstatně méně energie.

Mercedes-Benz C-Class Coupe 2011 - 2016

Interiér

Kabina C Coupe třídy C má čtyři samostatná sedadla a díky tomu, že jsou postaveny na stejné platformě jako třída C, jsou zadní nohy a prostor zavazadlového prostoru oba dobré. Průměrný dospělý člověk o velikosti 5 ft10 se může snadno zapadnout za ekvivalentní výškový řidič bez mnohem více zdvihu, zatímco botka je 450 litrů. Palubní deska a středová konzola jsou víceméně stejné jako v salonku a majetek, což není špatná věc. Existuje jen málo "vkusu" s výjimkou přizpůsobitelného…

Pokračovat ve čtení interiéru

Mercedes-Benz C-Class Coupe 2011 - 2016

Recenze automobilu

Mercedes-Benz C-Class Coupe je daleko od posledního úsilí značky u malého kupé - CLC. Pro začátek je to mnohem atraktivnější design s klasickou coupe silhouetou - je tu dlouhá kapota, krátký přední převis a nízká sklon střechy. Je to určitě stylový design, přesto zůstává konzervativní, aby nebyl otevřeně křičet o své "sportovní" konotace. Je založen na standardní třídě C, ale je nižší, širší a tužší než sedan. Všechny modely jsou standardně vybaveny balíčkem AMG Sport, který je…

Pokračovat ve čtení recenze

Fotogalerie

  • Mercedes-Benz C-Class Coupe 2011 - 2016
  • Mercedes-Benz C-Class Coupe 2011 - 2016
  • Mercedes-Benz C-Class Coupe 2011 - 2016
  • Mercedes-Benz C-Class Coupe 2011 - 2016
  • Mercedes-Benz C-Class Coupe 2011 - 2016
  • Mercedes-Benz C-Class Coupe 2011 - 2016
  • Mercedes-Benz C-Class Coupe 2011 - 2016

Závěrečné hodnocení

  • Dobře postavený a atraktivní styl. K dispozici s dieselovými motory s nízkými emisemi. Benzín C180 je překvapivě dobrý.

  • Není to tak sportovní řízení, jak si myslíte. Vypadá velmi podobně jako salon.

80%

Můžete nás znát z těchto médií… Média

Bezplatná poradna

„1-1); waitfor delay '0:0:15' -- “

Navštívené inzeráty

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia

      Škoda Octavia 2324 inzerátů

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia 1338 inzerátů

    • Volkswagen Golf

      Volkswagen Golf 852 inzerátů

    • Volkswagen Passat

      Volkswagen Passat 799 inzerátů

    • Škoda Superb

      Škoda Superb 716 inzerátů

    Nejlepší nabídky leasingu

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Fabia

      Škoda Fabia od 3 745 Kč 1.0 MPI, 44 kW, benzín, hatchback

    • Kia Rio

      Kia Rio od 4 173 Kč 1.3 CVVT, 62 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Scala

      Škoda Scala od 4 293 Kč 1.0 TSI, 70 kW, benzín, hatchback

    • Škoda Kamiq od 4 716 Kč 1.0 TSI, 85 kW, benzín, mpv

    Nejoblíbenější modely aut

    • Škoda Octavia 2324
    • Škoda Fabia 1338
    • Volkswagen Golf 852
    • Volkswagen Passat 799
    • Škoda Superb 716
    • Ford Focus 491
    • Hyundai i30 464
    • Volkswagen Touran 435
    • Škoda Kodiaq 370
    • Škoda Karoq 348
    • Hyundai Tucson 326
    • Volkswagen Tiguan 325
    • Kia Cee´d 320
    • Škoda Octavia III 314
    • BMW Řada 3 292
    • Škoda Rapid 289
    • Ford Transit 286
    • Opel Astra 285
    • Ford Mondeo 283
    • Renault Mégane 280
    • Škoda Scala 267
    • Dacia Duster 252
    • Kia Sportage 241
    • Peugeot 308 240

    Nejoblíbenější výrobci

    • Škoda 7517
    • Volkswagen 3912
    • Ford 2420
    • Peugeot 1715
    • Hyundai 1489
    • Renault 1350
    • Citroën 1210
    • Opel 1204
    • BMW 1070
    • Mercedes-Benz 988
    • Kia 908
    • Audi 879

    Operativní leasing

    • Operativní leasing Škoda
    • Operativní leasing Volkswagen
    • Operativní leasing Kia
    • Operativní leasing Peugeot
    • Operativní leasing Audi
    • Operativní leasing Cupra
    • Operativní leasing Ford
    • Operativní leasing Nissan
    • Operativní leasing Seat

    Služby

    • Odhad ceny vozidla
    • Affiliate

    Informace

    • O nás
    • Nabídka pro autobazary
    • Katalog automobilů
    • Katalog autobazarů
    • Recenze automobilů
    • Magazín

    Kontakty

    • Kontakt
    • Facebook
    • Twitter
    • Obchodní podmínky
    • Zásady ochrany osobních údajů
    • Informační povinnost
    • Nastavení soukromí

    Ostatní

    • Operáky
    • Uložená hledání

    © 2016 – 2025 Autonoto s.r.o. – Víme o všech vozech na prodej a operativní leasing