Je to velmi snadné být přijata v marketingové řeči, která používá slova jako "sportovní a" agilní ", pak očekávat, že docela drsné, sportovní vůz jízda a hodně hluku. Naštěstí je o tom stále mnoho Mercedes-Benz. Při nízkých otáčkách jsou všechny motory rafinované a tiché, zatímco závěs, i když ne nutně tak měkký, jako je limuzína, je hladký a dělá dobrou práci, jak jemně odděluje kabinu od nárazů a výmolů. Základním motorem je C180, benzinový motor o objemu 1,8 litru, který je dodáván se standardním šestistupňovým manuálním pohonem nebo sedmistupňovou automatickou výbavou 7G-TRONIC PLUS. Ve městě je motor tlumen a automatickou převodovkou se vozidlo uvolní. Ovládání je příliš lehké. Z dálnice a po dálnici zůstává motor 156 koní klidný a sedmrychlostní převodovka je inteligentní ve výběru správného poměru, a šťastně klesá dva rychlostní stupně, aby se předjížděl lehké práci před předjížděním, než se znovu postaví na plavbu. Na dlouhé, tekoucí křivce smíchané s několika těsnějšími, užšími úseky, C180 vykazuje slabost. C-Class Coupe je těžké auto a motor 156bhp nemá tolik kroutícího momentu, aby tento typ jízdy byl tak příjemný, jak to mohlo být. Silnější motory se lépe hodí pro běžné venkovské silnice. Dieselové motory C220 CDI a C250 CDI vyrábějí 400Nm a 500Nm, zatímco benzín C250 je 310Nm a C350 V6 má 370Nm. Benzinové jednotky mají širší točivé momenty než u dieselů, což je užitečné na zákrutách a znamená, že nemusíte pracovat s motorem tak tvrdě. Motory se čtyřmi válci vyladěly výfuky, což je urychlí při vysokých otáčkách, ačkoli všichni zůstávají klidní při nízké rychlosti. Závěsný systém Agility Control je standardně rozvržen a nabízí dobrou rovnováhu pohodlí a příjemné ovládání díky adaptivnímu tlumení. C-Class Coupe je tak stabilní při vysokých rychlostech v zatáčkách, že je snadné zapomenout na to, jak rychle cestujete. Řízení se váží při vyšší rychlosti, i když neposkytuje dostatečnou zpětnou vazbu, aby poskytla skutečný sportovní vůz. C-Class Coupe může být poměrně dynamický přes zatáčky, ale je jisté, že pro většinu kupujících - někteří z nich si Mercedes-Benz přeje přilákat z modelů Audi A5 a BMW 3 Series Coupe, obvykle kupovaných mírně mladšími lidmi - málokdy řídit na zametání, hladké, prázdné silnice v jižním Španělsku. Většina lidí použije takové vozidlo pro své dojíždění, s mimořádnou cestou na dlouhé dálnici a příležitostnou dovolenou silniční výpravou, a C-Class Coupe poskytuje zjevně dobře promyšlenou vyváženost charakteristik, které při kombinaci činí přesvědčivý balík. Je to tiché, rafinované a dobře postavené, a plaché z A-sloupku poněkud zatemňující viditelnosti, že je poměrně snadné řídit město. Je to beznadějné na dálnici, a když ji vezmeme do přírody, cestuje se rychlostí, o kterou se ptáte, aniž by to bylo zbytečné. Řada motorů poskytuje vhodnou volbu pro všechny vkusy, ačkoli náš výběr by byl C220 CDI, protože poskytuje nejlepší spotřebu paliva a nejnižší emise v dosahu a přináší živý výkon díky zdravému momentu. S manuální převodovkou produkuje 117 g / km CO2 a oficiální čísla uvádějí, že může cestovat 64,2 mil na litr nafty. Citroën C250 CDI není daleko za sebou, schopný dosáhnout 57,6 mpg s emisemi CO2 128 g / km. Pokud dáváte přednost benzínovému motoru, je překvapivě účinný 3,5-litrový V6, který produkuje 159 g / km CO2 s oficiální ekonomikou 41,5 mph. To je víceméně stejné jako benzín středního stupně C250, který produkuje podstatně méně energie.
80%