Vzhledem k tomu, že kabrioletní verze třídy C musí být tužší, aby kompenzovala nedostatek pevné střechy, není překvapením, že jízda je značně pevnější než kupé. Samozřejmě to závisí na kolech a pneumatikách. Jděte na model AMG Line a dostanete snížené sportovní odpružení s minimálně 18palcovými koly. S touto kombinací je jízda tak tuhá, jak byste očekávali a rozhodně se neotáčí, ale to znamená, že je to skvělé po většině slušných silnicích. Naleznete ji však na špatně kvalitních površích. Řízení ve třídě C Cabriolet je nový systém, ale nemá takovou váhu BMW řady 4 Cabrio. Nicméně je to velmi přesné a citlivé, a díky nastavení pohonu zadních kol (nebo pohonu čtyř kol na 4Matic), měkké horní rohy Merc se spoustou důvěry. Při vysokých rychlostech se C-Class Cabriolet cítí velmi stabilní as střechou je velmi klidná. Nejlevnější C-Class Cabriolet je C 200, benzinový motor o objemu 2,0 litru, který nabízí hladký a slušný pokrok. Nejen, že C-Class je mnohem hezčí, ale také bude lépe prodávat na použitém trhu, kdybyste se rozhodla s tím rozdělit. Pokud nepokrýváte dlouhé vzdálenosti a chcete, aby třída C vypadala spíše než přímočarý výkon, C 200 vám vyhovuje perfektně. Je dokonce přiměřeně ekonomický, alespoň oficiálně přinejmenším s nárokovaným číslem více než 45mpg pro příručku. Pokud chcete benzín, ale o trochu více energie, je to C 300, ale navzdory jménu je ve skutečnosti stejný motor o objemu 2,0 litru pouze s výkonem zesílenou od 184PS do 245PS. Pokud je to naprosto čistý výkon, pak modely AMG jsou ty, které se chystají. Model C 43 4Matic je nový a používá 3.0-litrový V6, který by se pro většinu měl ukázat víc než dost rychle. Ale špičkou v této řadě je bláznivý C 63, který je poháněn motorem V8, i když se díváte na nové ceny blížící se 70 000 GBP. Přesto, s rychlostí pouhých 4,1 sekundy a rychlostí 0-62 km / h a veškerý hluk, který odpovídá tomuto výkonu, je to radost z jízdy. I když je dražší. Pokud chcete mít naftu, je to C 220 d nebo C250 d - obě jsou poháněny stejným čtyřválcovým 2,2-litrovým vznětovým motorem, který je základem modelové řady Mercedes-Benz. Není to nejtišší diesel, ale vynikající zvuková izolace znamená, že to není problém za volantem. Nicméně, když spustíte střechu, nejste přivítal nejhezčí zvuky. Ale to stranou, C 220 d má hodně jít na to. Ve skutečnosti to vyhovuje C-Cabriolet opravdu dobře. Tahá silně, takže nemusíte pracovat tvrdě, což uleví. Stejně jako benzín, vyhnuli jsme se manuálu a drželi se s devítistupňovou automatickou převodovkou. To může znít příliš složitě, ale 9G-Tronic poskytuje velmi hladké posuny vzhůru a je zřídkakdy zachyceno, když položíte nohu dolů. Znamená to, že tam je vždy síla, když ji potřebujete - a v 220 d záležitostech pomáhá 400 Nm točivého momentu. C 250 d má více výkonu - 204PS v porovnání s 170PS - a další 100Nm točivého momentu, ale nezapomenete na to, že byste měli rozdíly v každodenním řízení. Ovládejte kabriolet třídy C tvrdě a tento dodatečný točivý moment se projeví zejména při zrychlování z pomalého rohu. Ekonomika je stejná, ačkoli na více než 60mpg. Pokud však chcete, aby byl 4Matic dostupný pouze u motoru o objemu 220 d, je to poněkud podivné.