Sedadlo a volant jsou plně nastavitelné ve všech směrech. Ovládání všech je poměrně lehké, zejména řízení (pneumatiky Michelin Energy 205/55 R16). Manuální benzin B170 je dodáván s pětirychlostní skříní, ačkoli většina kupujících zaplatí dalších 1.390 liber za získání sedmihodinového poměru ZF CVT Autotronic, který je k dispozici také v třídách A a Ford Focus a C-Max 1.6 TDCI. Ten pocit světla se přenáší na způsob, jakým se vozidlo zachází. Je to bez námahy, kvalita, kterou si velice ceníte a dokonce potřebujete u některých řidičů. Při nízkých rychlostech je manipulace bezvřetenová. Přestože při rychlosti lehkost a nedostatek "cítit" spiknutí s tvarem těla vyžadují neustálou pozornost, zejména při bočních vítrích na dálnici. Kvalita jezdectví je dobrá a "rychlostní polštáře" jsou dostatečně absorbovány. Navzdory pouhým 116 kb, volitelná tempomat Speedtronic pracuje jednoduše a stojí za to, že navíc počet jízdních drah je vynucen průměrnými rychlostními kamerami SPECS. Speedtronic také obsahuje omezovač maximální rychlosti. Dostal jsem velmi průměrný 34,55mpg měřený okraj na okraji přes 222 mil. Je velmi obtížné se těšit na B-třídu. Kapacita zavazadel a praktičnost jsou rozhodně lepší než Golf nebo Focus, například na golfovém hřišti Golf Plus nebo C-Max. Skutečnost, že stejně jako třída A, sedíte poměrně vysoko, je jednoznačný bonus při nehodách při bočním nárazu. Uchycení a povrch je dobrý. Dokonce i drobné dírky jsou řádně ořezány. Ale katalogové ceny jsou velmi ztuhlé.
60%