60%
Obsah
Řidičské dojmy
Sedadlo a volant jsou plně nastavitelné ve všech směrech. Ovládání všech je poměrně lehké, zejména řízení (pneumatiky Michelin Energy 205/55 R16). Manuální benzin B170 je dodáván s pětirychlostní skříní, ačkoli většina kupujících zaplatí dalších 1.390 liber za získání sedmihodinového poměru ZF CVT Autotronic, který je k dispozici také v třídách A a Ford Focus a C-Max 1.6 TDCI. Ten pocit světla se přenáší na způsob, jakým se vozidlo zachází. Je to bez námahy, kvalita, kterou si velice ceníte a…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Interiér je docela všestranný. Základní zavazadlový prostor je obdélníkový. Zadní sedadla se sklopí a sklopí 2/3: 1/3. Opěradlo spolujezdce se sklopí dopředu na svou čepičku, což umožňuje přepravu předmětů do délky 2 950 mm. Mé auto mělo možnost 205 "Easy Vario" s odnímatelným sedadlem spolujezdce a odnímatelnými polštáři a opěradly zadních sedadel, což mu dává kapacitu malého dodávkového vozu. Pro množství bezpečnostních zařízení na palubě je překvapivé, že třída B nebyla testována…
Pokračovat ve čtení interiéru
Závěrečné hodnocení
- Zvýšená jízdní pozice, spousta vnitřních prostor, slušné vznětové motory, dobrá jízda na menších kolech.
- Není dost dobré pro peníze, řízení se cítí příliš umělé, problematické CVT automatické převodovky, nevýrazné zážehové motory.
60%