Benzínové motory jsou o objemu 95 koní, o objemu 1,6 koní a o objemu 136 koní, o objemu 136 koní a o objemu 2,0 litru. Dieselové motory jsou všechno o objemu 2,0 litru, čtyřválce o výkonu 82 koní a 180 Nm točivého momentu od 160 CDI, 109 koní a 250 Nm točivého momentu od 180CDI a za pár měsíců 140 Kp a 300 Nm točivého momentu 200CDI. Převodovky jsou pětistupňové manuální s menšími zážehovými motory, jinak je to 6-rychlostní manuální nebo nový 7 volitelný převodový stupeň CVT 'Autotronic'. Z mých krátkých pohonů vám mohu říci, že 5-stupňová manuální příručka A170 je velmi příjemná a nejezdí nic se špičkou staré třídy A a bližšího řízení. Cítil, že je od počátku navržen tak, aby byl jistě stabilní, než aby byl přepracován s velkou složitou elektronikou, jaká měla být původní třída A. Je to správné a kvalitní auto. Nový převod "Autotronic" v 2.0-litrovém 3-dveřním C200, který jsem také řídil, se cítí trochu cizí, protože se v Honda Jazzu liší více než CVT-7. Jakmile se dostanete na 'Drive', můžete snadno vybrat nižší nebo vyšší poměry tím, že zvednete standardní Mercedes fiddlestick doleva nebo doprava, nebo stisknutím tlačítka 'Sport' přidržte poměry trochu déle nebo samozřejmě použijte kickdown. Vzal jsem si auto do lednového sněhu nad Chesterfieldem, abych si ho prohlédl za přísných podmínek a neudělal špatné kolo. Poté, co jsem vzal pár fotografií, jsem se vrátil do auta, abych zjistil, že jsem si přizpůsobil svůj styl jízdy. Snadno jsem nastavil volitelný satnav, aby mě vzal zpátky, odkud jsem začal, a užil jsem si velmi příjemnou, klidnou a rafinovanou cestu zpět. Na dálnici je sedmá tak dlouhá noha, že dává kolem 35 milisekund za 1000 otáček za minutu, takže 70 se objevuje při pouhých 2000 ot / min. Takže byste si měli koupit jeden? Je to nepochybně ideální auto pro odchod do důchodu pro mírně bohaté a dokonce i pro bohaté lidi, kteří prostě nechtějí nebo potřebují velké auto. Je to impozantní způsob, jakým by Mercedes měl být (což stará třída A nikdy nebyla), takže váš stav nemusí trpět. A bez prahů a vysokých sedadel je velmi snadné se dostat dovnitř a ven. Mercedes také doufá, že všestrannost vozu, zejména díky odnímatelným zadním sedadlům EASY VARIO PLUS a sklápěcím sedadlům pro cestující, osloví mladší kupce. Možná bude, dokud nepřidá příliš mnoho možností. Koneckonců, Golf GTi je nyní 20 000 liber a nová třída A by mohla být považována za rozumnou a odpovědnou alternativu pro stavově vědomé mladé maminky a táty, kteří v "výkonných autách" nemají smysl.
60%