60%
Obsah
Řidičské dojmy
Benzínové motory jsou o objemu 95 koní, o objemu 1,6 koní a o objemu 136 koní, o objemu 136 koní a o objemu 2,0 litru. Dieselové motory jsou všechno o objemu 2,0 litru, čtyřválce o výkonu 82 koní a 180 Nm točivého momentu od 160 CDI, 109 koní a 250 Nm točivého momentu od 180CDI a za pár měsíců 140 Kp a 300 Nm točivého momentu 200CDI. Převodovky jsou pětistupňové manuální s menšími zážehovými motory, jinak je to 6-rychlostní manuální nebo nový 7 volitelný převodový stupeň CVT 'Autotronic'…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Takže, co získáte za toto těžké výdaje, kromě kvality a stavu Mercedesu? Odpověď je spousta základních spec. Všechny nové třídy A jsou vybaveny elektromechanickým posilovačem řízení citlivým na rychlost, stejně jako větší automobily. A řízení má velký pocit vozu. Stejně jako adaptivní čelní airbagy jsou umístěny boční airbagy hlavy-hrudníku pro řidiče a spolujezdce s aktivním opěrkami hlavy. Multifunkční volant je standardně v celém rozsahu spolu s displejem palubního počítače. Pětidveřové…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
První velké zlepšení nové třídy A je pocit těžké německé pevnosti. Na tom není nic hubeného. Plasty jsou silné. Hromada čalounictví a koberce je hluboká. Dokonce i pocit zadních sedadel, když je sklopíte, je upokojující. Na rozdíl od originálu je to správný Mercedes v miniatuře, spíše než jen malé auto s odznakem Mercedes. Řídí a ovládá jako větší, těžší auto. Je to klidné, jemné a jemné. Mohli byste vystoupit ze staré třídy W123 E nebo W126 S do nové třídy A a cítit, že auta byly vyrobeny ve…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Mnohem lepší provedení původní koncepce třídy A. Cítí daleko vyšší kvalitu, zejména uvnitř. Snadné parkování.
- Není to "zvláštní" pro řízení. Menší benzinové motory jsou nedostatečné. Drahé ve srovnání s konkurencí. Problémy s rukama ve dveřích se objevují.
60%