Model 570S je jedním z nadřazených vozů McLaren (pokud taková věc existuje) a spolu s levnějším a méně výkonným vozem 540C tvoří Sportovní série. Nad tímto rozsahem je řada Super (s modely 650S a 675LT) a Ultimate Series (P1 a P1GTR). Nicméně, s nadzvukovou akcelerací a maximální rychlostí 204 mph, bude 570S více než dost pro vaše průměrné sportovní nadšence. Postavený na vanu z uhlíkových vláken s hliníkovými karoseriemi, model 570S váží zhruba stejný jako Ford Focus, což znamená, že je podstatně lehčí než jeho konkurenti supercaru. Středně namontovaný dvoumotorový turbodmychadlový V8 je vysoký otáčivý a brutálně rychlý, dosahuje rychlosti 3,2 sekundy a dosahuje maximálního točivého momentu 600 Nm mezi 5000rpm a 6200rpm. Na cestě je vozidlo 570S překvapivě zdokonalené, s pohodlnou jízdou, která poskytuje dokonalou ochranu před výtryskami, nerovnými cestami a rychlými nárazy. Hladké řízení a inteligentní sedmistupňová převodovka jsou vhodná pro jízdu pod 50 km / h, což zajišťuje inteligentní změny rychlosti, které usnadňují navigaci v dopravních a rušných křižovatkách, aniž by se vozidlo rozbíhalo dopředu pokaždé, když se přemýšlíte dotýkat se škrticí klapky. Pokud najdete hrubý hrb nebo rampu auta, můžete zabránit tomu, aby spodní část auta vyškrábala asfalt tím, že aktivuje elektrohydraulické čerpadlo, které zvýší výšku jízdy o 40 mm při rychlosti až 37 mph. Převodovka a motor lze měnit z režimu normální, do sportu nebo trati, což zvyšuje odezvu škrtící klapky a zkracuje dobu řazení mezi rychlostmi. Nicméně pokud nejste na stopě, bude nejvíce hardcore nastavení 570S zřídkakdy potřeba.
80%