60%
Obsah
Řidičské dojmy
Pod kapotou starších modelů CX-7 je 2,3 litrový přeplňovaný motor, který vyrábí 260 koní. Je to živý a silný motor, který dokáže závodit se všemi, od Nissan Murano po BMW X3, s rychlostí 0-62 km / h na 8,0 sekundy. Je citlivý, rychlý, má spoustu tažné síly a netrpí turbo zpožděním. V průměru 28mpg a emisích CO2 243g / km není benzin CX-7 zdaleka ekonomický. To znamená, že to dobře srovná s podobnými (a ještě většími) velkými automobily. Tento motor lze nyní nalézt pouze v CX-7, protože byl v roce 2009 nahrazen daleko horší 2,2-litrovou naftou. To, co chybí v celkovém výkonu (při výkonu 173 koní, to je téměř 90 koní na benzin), je to pro nízkou-dolů sílu a vynikající ekonomiku. Měla by být schopna 38mpg a 199g / km CO2 - respektovatelné postavy pro auto tohoto druhu. Je to skvělý motor, který má hladký výkon a je k dispozici v širokém pásmu otáček. Obvyklý třepot, který spojujete s dieselovými motory, je dobře potlačen, zvláště když je v pohybu. Mazda CX-7 mohla být původně navržena pro americké vkusy, ale byla přizpůsobena tak, aby se na evropských silnicích dobře zvládla. Pozastavení bylo znovu naladěno, tělo bylo vyztuženo a je to jako mnohem agilnější auto, než jeho dimenze naznačují. To svítí skrz zkroucené silnice, kde se s jistotou rozevírá a ukazuje to málo na cestě k tělu. Gearchanges jsou příjemné a - jak byste očekávali od sportovních Mazdas - a přesně s tím. Pohon všech čtyř kol s pohonem "Active Torque Split" je v podstatě stejný jako u Mazdy 6 MPS. Je to spíše sportovní zařízení než terénní systém, ale ten, který vás v případě potřeby dostane do lyžařského střediska.
Interiér
CX-7 dokáže kombinovat velitelskou pozici řidiče off-roader s "zapleteným" pocitom, že se často dostanete s kupémi, což znamená, že se cítí mnohem speciálnější než vaše 4x4. Uvnitř je velmi dobře postavený, s přesnými přepínači a snadno čitelnými displeji, ale některé materiály postrádají jemnost, kterou očekáváte od německých rivalů. Hnací poloha je obecně dobrá, s elektricky nastavitelným sedadlem, ačkoli volant se přizpůsobuje pouze výšce. Každé další vozidlo tohoto typu se…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
CX-7 je prodáván jako směs off-roader, rodinného auta a sportovního automobilu, který nabízí dostatek prostoru a slušný jízdní výkon. Je to auto, které je ve stejné formě jako Nissan Murano a BMW X3. V roce 2007 vyšlo na trh, ale převážně se neobjevilo, protože se objevilo pouze s žízeňem 2,3 litrovým turbodmychadlem. Byl to tentýž motor, který byl použit ve vysoce výkonném modelu Mazda 6 MPS a dokázal zvládnout jen 28mpg. To nebylo populární a jako výsledek byl prodáván s často obrovskými…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Ostrý styl, který se skvěle hodí pro 4x4, inteligentní a pohodlný interiér, mnohem úspornější verze 2,2 litru nafty od roku 2009.
- Dřívější zážehový motor je žíznivý a drahý na zdanění, bez možnosti sedmi sedadel má nafta poměrně nízkou tažnou hmotnost 1800 kg. Produkce skončila v srpnu 2012 a byla účinně převedena společností CX-5
60%
Mazda CX-7 na prodej
- Vyrobeno
- 2009
- Tachometr
- 108 132 km
- Cena
- 169 900 Kč
- Vyrobeno
- 2013
- Tachometr
- 273 245 km
- Cena
- 159 000 Kč
- Vyrobeno
- 2011
- Tachometr
- 122 500 km
- Cena
- 219 000 Kč
- Vyrobeno
- 2007
- Tachometr
- 110 000 km
- Cena
- 159 900 Kč
- Vyrobeno
- 2007
- Tachometr
- 245 293 km
- Cena
- 108 000 Kč
- Vyrobeno
- 2008
- Tachometr
- 146 304 km
- Cena
- 175 000 Kč
- Vyrobeno
- 2007
- Tachometr
- 116 433 km
- Cena
- 48 900 Kč
- Vyrobeno
- 2012
- Tachometr
- 129 000 km
- Cena
- 209 000 Kč
- Vyrobeno
- 2008
- Tachometr
- 161 789 km
- Cena
- 119 900 Kč
- Vyrobeno
- 2008
- Tachometr
- 185 277 km
- Cena
- 129 900 Kč