Nová Mazda 2 má buď benzinový motor o rozměrech 1.496cc, který byl poprvé viděn v Mazda 3, ve třech stavech, které nabízejí 75PS, 90PS nebo 115PS. Nebo zcela nový turbodiesel s turbodieselem o rozměru 1,499 cc s nízkým kompresním výkonem, který nabízí točivý moment 106 PS a 220 Nm. Všechny motory jsou řetězová vačka. Převodovky jsou 5 nebo 6-ti stupňové manuální nebo lehké 6stupňové měniče točivého momentu, které je k dispozici pouze s benzínovým motorem 90PS 1.5. Pneumatiky mají poměrně hluboký profil: 185/65 R15s nebo 185/60 R16s, které pomáhají pohodlně jezdit. Musíme zkusit automatický 90PS v nejvyšší úrovni Sport Nav na 16 "kolečkách s pneumatikami 185/60 R16 a 90PS benzín SE-L Nav s pětistupňovou manuální převodovkou. Náš první dojem byl vynikající zdokonalení na hladce vypálené španělské Autopistě, i když hluk z pneumatik se začal přenášet na silnějších silnicích. Řízení přichází na trochu kritiky z jiných zdrojů a ve skutečnosti se necítí jako spojeno s předními koly, jako ve staré Mazda 2, která dává sportovce před zdokonalením. To je v pořádku. Lepší než nová Fabia. Ne tak dobré jako aktuální Fiesta. Gearing pracoval při rychlosti 30 mph za 1000 otáček za minutu buď v 6. v auto, nebo v 5. v manuálu. Ovšem příručka trochu trochu stoupala na strmých svazích Autopisty, což vyžadovalo změnu na čtvrté. Mazda 2 auto je dodáván se standardními paddleshifts a 'sport' mód. Zapomeňte na "sportovní" auto. To má jen to, že motor otáčí matice z jeho klikové hřídele. Pro důstojné ovládání na zkroucené horské cestě nebo ve městě se strmými svahy, vy se dostanete do potoka bez paddleshift. To vám dává veškeré ovládání, které potřebujete pro hladký pohon. Ale na úrovni, ve městě, nechte ji v autě a je to v pořádku. Náš test ukázal 6,3 litrů na 100 kilometrů, které se překládaly na 44,5 m, což není špatné vzhledem k tomu, že spousta trasy byla na horských silnicích. Řízně řízené na vzdálenost, jak manuální, tak i benzínová verze 90PS by měla dát 45-50mpg.
80%