80%
Obsah
Řidičské dojmy
Mazda2 je jedním z nejlepších malých hatchbacků, pokud jde o zábavnou jízdní dynamiku. Spolu s vozy Suzuki Swift a Ford Fiesta je skvělé jezdit na pevné, zkroucené cestě, kde je přesné řízení, vysoká úroveň uchopení a dobré ovládání těla více než naprostá síla a výkon. To je dobrá zpráva, protože Mazda2 je k dispozici pouze se dvěma motory - 1,3-litrovým benzínem - s výkonem 75PS, 84PS nebo pokud vyberete automatickou převodovku, získáte motor o objemu 1,5 litru s výkonem 102 koní. Žádný z nich nenabízí výkon puchýřů, aniž by se jednalo o nejrychlejší 84PS manuální model, který zaujal 13,9 sekundy na dosažení rychlosti 60 km / h. Není to nejjemnější motor, který při zrychlení způsobuje spoustu hluku. Naštěstí je malý 1,3-litrový benzín na silnici dokonale příjemný - dodávka energie a změna rychlosti řazení jsou hladké. Výkonnost při zastavení může být nevýrazná, ale na cestách se Mazda2 cítí dostatečně schopná, zejména v okolí města a na silnicích A nebo B. Při jízdě po dálnici s rychlostí 70 km / h se trochu nahlas vydává, ale v rezervě je dostatek energie k předjíždění. Emisie a ekonomika zaostávají za soupeři - 1,3-litrový benzín vydává 115 g / km a má hospodárnost 56,5 km / h bez ohledu na výkon, zatímco konkurenti se často dostávají pod 100 g / km. Mazda2 byla dříve k dispozici s dvojicí vznětových motorů - 1,6-litrovým a 1,4-litrovým. Jednalo se o mnohem úspornější, s ekonomikou více než 60 mil, ale přesto produkovaly více CO2 než konkurenti, a proto byly zrušeny.
Interiér
Uvnitř kabiny se Mazda2 začíná prokazovat věk. Tvrdé, hluboké vyhlížející plasty a tupé uspořádání nejsou příliš lákavé, zatímco kožená volantová výbava je tenká a sedadla nabízejí větší oporu. V zadní řadě je dostatek prostoru pro dospělé, ale je to daleko od nejrozsáhlejšího malého hatchbacku a boty jsou malé, s kapacitou 250 litrů. Existují však některé dobré body. Plasty nemusí být měkké, ale jsou určitě odolné a musí odolat spousty zneužití. Existuje spousta míst pro uložení kurzů a končí…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Spolu s novějšími rivaly se model Mazda2, který byl představen v roce 2007, začíná projevovat svůj věk. Rozložení kabiny vypadá zastaralé a materiály se necítí obzvláště plyšové, zatímco vnější styl není již vystupující jako radikální nebo dramatický. To znamená, že je stále atraktivní díky dynamické jízdní dynamice a špičkovým motorům. Zlepšení není působivé vedle vozů, jako je Ford Fiesta nebo Volkswagen Polo. Mnoho hluku z motoru přichází do kabiny i za normálních jízdních podmínek a hluk na…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Příjemné a zábavné řízení. Ekonomické motory. S rozumnou cenou. Cítil se dobře postaven. Jízda po houštinách se zlepšila v roce 2011.
- Vnitřní plasty nejsou měkké na dotyk. Boční výstupek prochází volbou vhodnou pro prodejce. zadní sedadla nejsou sklopná.
80%
Mazda 2 na prodej
- Vyrobeno
- 2005
- Tachometr
- 168 125 km
- Cena
- 49 000 Kč
- Vyrobeno
- 2010
- Tachometr
- 140 210 km
- Cena
- 89 000 Kč
- Vyrobeno
- 2009
- Tachometr
- 118 000 km
- Cena
- 85 000 Kč
- Vyrobeno
- 2002
- Tachometr
- 232 500 km
- Cena
- 29 000 Kč
- Vyrobeno
- 2007
- Tachometr
- 92 600 km
- Cena
- 75 000 Kč
- Vyrobeno
- 2009
- Tachometr
- 193 065 km
- Cena
- 109 000 Kč
- Vyrobeno
- 2008
- Tachometr
- 162 212 km
- Cena
- 79 800 Kč
- Vyrobeno
- 2009
- Tachometr
- 103 228 km
- Cena
- 89 000 Kč
- Vyrobeno
- 2008
- Tachometr
- 150 813 km
- Cena
- 79 000 Kč
- Vyrobeno
- 2010
- Tachometr
- 136 085 km
- Cena
- 89 000 Kč