GranTurismo MC Stradale je skutečný řidičský vůz s ostrým ovládáním a fantastickým V8 s Ferrari s 520Nm točivým momentem. Mimochodem, MC Stradale se cítí jako klasika z minulé doby, s hlubokým a odměňujícím výkonovým pásem, který staví s hromovým, přirozeně nasávaným motorem. Technicky řečeno, GranTurismo je automatické, ale pokud se pravda řekne, že je lepší používat pádla, protože auto box je neohrabaný a nerozhodný. GranTurismo MC Stradale je extrémně hlasité auto a rychlé řazení dolů, s plynulým ovládáním plynu, je vše, co je potřeba k tomu, aby se V8 dostal do života s bouřlivou kůrou. Maserati, když bude tlačen, bude cvičit s téměř desivou rychlostí, když projdete ozubenými koly a zatlačíte je do rohů. Za zmínku stojí, že MC Stradale je mnohem lepší vozidlo na silnici než GranTurismo Sport a jeho snížení hmotnosti umožnilo inženýrům společnosti Maserati nainstalovat mnohem více přilnavosti, zejména v rozích. Překvapení bylo problémem, který zhoršil mnoho standardních GranTurismos, ale MC Stradale je perfektně vyvážený a zřídkakdy dává dojem, že se nechce proměnit v těsné zatáčky. Pirelli navrhl extrémně široké 20-palcové pneumatiky P Zero Corsa pro MC Stradale a fungují mimořádně dobře, zamykají vůz do vrcholu a poskytují skvělou platformu pro spuštění auta z rohu. Brzdové kotouče jsou také o 60% lehčí, přičemž šest (přední) a čtyřpístové posuvné měřítko (zadní) zajišťuje vyvážené a řízené brzdění. Pokud máte pocit, že jste opravdu dobrodružní, můžete stisknout tlačítko "Race", které uvolní řízení trakce a ESP, přičemž snižuje řazení na 60 milisekund. Je to obrovská zábava, ale musíte s vozem zacházet s velkým respektem, protože tyto 20-palcové pneumatiky se dokážou vypořádat jen tolik, než se v mžiku oka odhodí. Nicméně, nemusíte řídit GranTurismo MC Stradale rychlostí, aby si ji užívali. Zjistili jsme, že je překvapivě snadné řídit i v budovách měst. Maserati provedl vynikající práci spojující výkon supercaru s pohodlným a rafinovaným kupé 2 + 2. A co víc, botka je dostatečně velká pro nákup a parkovací senzory, díky nimž je MC Stradale snadné ovládat do nejmenších parkovacích míst. Podle našeho názoru je to opravdu jedna z nejlepších celosvětových vozů GT na trhu, i když rozdíly mezi MC Stradale a sportovní edicí GranTurismo jsou v nižších rychlostech okrajové, takže je obtížné odůvodnit vynaložení dalších 20 000 liber . Nicméně, pokud jste nadšenec sportovních vozů, na trhu pro dokonalé, oheň dýchání, italské GT, pak by to mohlo být pro vás auto.
80%