Pod kapotou je stejný model V6 o objemu 3,3 litru, který najdete v modelu RX300. To je spojeno s regeneračním elektromotorem, který vyvíjí 165 k od 4 100 - 5 000 ot / min a kroutící moment 333 Nm od 0 - 2 000 ot / min. Výkon a točivý moment zážehového motoru a předního elektromotoru jsou přenášeny převodovkou CVT na přední kola. Čísla se docela nezdají, protože síla přichází s různými otáčkami, ale Lexus jí dává "maximální systémový výkon" o výkonu 269 koní. Což je více než dost. Pohyb v autě probíhá zcela mlčky na samotném předním elektrickém motoru. Při pevném zrychlení spolupracují jak benzinový motor, tak elektrický motor vpředu. Při zvedání, zvláště při sestupných kopcích, elektrický motor regeneruje výkon, který je pak uložen v bateriích. Při běžné jízdě se stálou rychlostí pohání benzinový motor jak vozidlo, tak i napájení generátoru, čímž dochází k ukládání energie do baterií. Menší výkonový motor o výkonu 66 kW, výkon 130 Nm přímo pohání zadní rozvaděč a v případě potřeby umožňuje pohon všech kol. Neexistuje žádný přední hřídel přední a zadní jako u modelu RX300, takže zážehový motor nikdy neřídí zadní kola. Když zastavíte, zážehový motor se automaticky vypne a začne znovu, jakmile stisknete plynový pedál. Z toho si možná myslíte, že to byl recept na kolosální nedotáčivost, ale zatímco nedotáčivost je hlavní manipulační charakteristika, je dobře udržovaná a řízení je příjemně ostré a přesné. I když nevidíte kapotu, je to velmi snadné a přirozené, že "umístit" vůz přední obrazovkou. A vzhledem k tomu, že je to hybrid, je v současné době osvobozen od poplatku za přetížení v Londýně. Tam není žádný důvod pro to, aby se dostal do nosu Ken Livingstone, protože auto dělá to, co hybrid by měl dělat. V provozu v Londýně bude běžet na elektromotoru hodně času a při odstavení benzínového motoru se vypne. Vydává prakticky nulový NOx a poměrně nízký celkový CO2 192 g / km, který ho kvalifikuje pro hybridní VED frekvenci £ 180pa. Z pohledu majitele velké pneumatiky 235/55 R18 pohlcují rychlé houpačky a polštáře. Takže žádný skutečný důvod, proč bychom v Londýně nepoužívali, kromě potenciální neznalosti protestujících ze zeleně závisti, kteří by ho ještě mohli označit za nepřítele planety, i když na něm vzlétl vznětový autobus na jejich protest, měl mnohem více ničivý účinek .
100%