100%
Obsah
Řidičské dojmy
Pod kapotou je stejný model V6 o objemu 3,3 litru, který najdete v modelu RX300. To je spojeno s regeneračním elektromotorem, který vyvíjí 165 k od 4 100 - 5 000 ot / min a kroutící moment 333 Nm od 0 - 2 000 ot / min. Výkon a točivý moment zážehového motoru a předního elektromotoru jsou přenášeny převodovkou CVT na přední kola. Čísla se docela nezdají, protože síla přichází s různými otáčkami, ale Lexus jí dává "maximální systémový výkon" o výkonu 269 koní. Což je více než dost.…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Čím více jsem řídil RX400h, tím více se mi to líbilo. Získáte vysokou jízdní pozici, fantastické, luxusní sedadla, slušnou manipulaci, veškeré výkony, které jste kdy potřebovali k přesvědčení a přijatelné spotřebě paliva. Nejvyšší verze SE-L nemá jen satnavový dotykový displej, ale také zadní parkovací kameru s barevným displejem, který pomáhá nesmírně, jakmile se naučíte důvěřovat. Neudělal jsem žádné opravdové útoky, ale policie na špionážním letišti v Goodwoodu udělala špatnou kontrolu, a…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Necítím žádnou vinu, která by pro Lexus RX400h znamenala případ. Je to klidné a velmi pohodlné vozidlo s výkonem velkého V8 SUV, přesto úspora paliva, která porazí všechny SUV v plné velikosti. Já jsem průměrně 31.3mpg, což se nic nestydí za auto, které vyskočí 273PS, dostane na 60 za 7,3 sekundy a váží 2,000kg. Není to levné za £ 36,393 pro základní model na £ 45,258 pro plně nabitou verzi SE-L, kterou jsem řídil. A některé z nich nejsou dostatečně velké na to, aby byly pětatřiceti…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Velmi úspěšná hybridní aplikace. Výkon V8 SUV s lepší než SUV ekonomiky SUV. Dá se také dobře zacházet. Většina velkých vozů SUV pro ekologické vozy ECO.
- Ztráta daně z přetížení z února 2008 s výjimkou stávajících vlastníků. Projděte brzdové kotouče a podložky velmi rychle.
100%