60%
Obsah
Řidičské dojmy
Nejvyšší skóre Lexusu je v dokonalosti. Z bezproblémové šestistupňové automatické převodovky, která jemně polohuje překrytí, ať už je ponechána na vlastní zařízení nebo vyvolána volanty, až k úžasnému nedostatku hluku větru a hluku z horní části dolů, je to vážně hladký kabriolet. Dokonce i na 18 "kolečkách s pneumatikami 225/40 a 255/40 vpředu a vzadu byla kvalita jízdy v pořádku. Zpětná vazba byla dobrá a byla zajištěna bezpečné nohy. auto má příjemnou a uvolněnou povahu, což z něj činí…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Japonský designový a inženýrský tým, vedený Keiichim Yonadou, se zdá, že si všechno pomyslel. Například, s doplněním, může mít kavernózní kufr až 583 litrů zavazadla. A shora dolů, místo toho, aby opustili poštovní schránku, kterou by mohli posílat tenký kufřík, nechali širokou plochu o rozměrech 235 litrů přímo za zadní částí oddělení. Namísto zadních sedadel vhodných pouze pro bezobratlé trpaslíky by mi mohl 5 '9 "sedět za sebou. Obrovské potíže při vytváření čtyřmístného kabrioletu zabraňují turbulencí z horní části dolů. Většina výrobců, včetně Audi, BMW a Peugeot s uspořádáním vítr, které přesahují zadní sedadla a zabraňují tomu, aby někdo seděl tam, ale to nebylo dost dobré pro tým Keiichi Yonada, ale místo toho použili windtunnel pro úpravu tvaru obrazovky a těla, takže průtok vzduchu plynul hladce V důsledku toho do auta vůbec nevstoupí jen málo vnějšího hluku a vůbec žádné uklidnění, dokonce i pro cestující na zadních sedadlech. Vedle toho, že inženýři zorganizovali aircon, takže můžete být ochlazeni, zatímco slunce je na tváři Verze SE-L má dokonce postavenou chladič sedadel, naopak, pokud se rozhodnete uprostřed zimy upustit od vrcholu, ohřívače sedadel, které vybíhají až po zádech, aby vás udržela příjemná a pohodlná, i když je pod nulou venku.
Recenze automobilu
Když jsem poprvé četla cenu modelu Lexus IS250C, musím přiznat, že má čelist trochu klesla. Očekával jsem vstupní úroveň 28 000 až 30 000 liber. Tak £ 34,550 přišlo jako trochu šoku. A to ani nezahrnuje satnav. Pro verzi Navigator jste požádáni, abyste předali chladnou částku 36 750 liber. Lexus ospravedlňuje to se seznamem standardních zařízení, pokud máte ruku (viz níže). Dost dostat cenu svého nejbližšího konkurenta, kupé kabriolet BMW 325i, jižně od 40 000 liber. Takže je to docela statečné…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Neuvěřitelně vylepšená. Sotva nějaká turbulence zhora dolů. Kovová sklápěcí střecha se hladce zatahuje. Výkon bez námahy.
- Žíznivý a drahý běh. Měkká manipulace znamená, že není žádné sportovní auto. Chybí to, co byste od kabrioletu očekávali.
60%