Největší zlepšení je však v manipulaci. Nový Range Rover je zjevení na silnici a nic podobného modelu, který nahrazuje. Pryč je těžkopádná manipulace a zatáčení v záběru, nahrazená ostrým a citlivým pohonem, který inspiruje větší jistotu a umožňuje maximální využití výkonu. To je částečně omezeno na snížení hmotnosti. Nový Range Rover je první hliníková karoserie 4x4 a 420kg lehčí než odchozí verze - ekvivalent pěti dospělých cestujících. To neznamená, že je to obzvláště elegantní a stále váží na více než 2300kg v nejtěžším, ale v rohách se necítí příliš objemné a je tu dramaticky méně stoupání a potápění při tvrdé akceleraci a brzdění. Řízení je mnohem citlivější a nevyžaduje tolik vstupů při otáčení. Tato snížení hmotnosti znamená, že Land Rover dokázal rozšířit nabídku motorů s volbou modelu TDV6, který se již používá v Land Rover Discovery a Range Rover Sport . Motor V6 je neuvěřitelně tichý a hladký plus s točivým momentem 258PS a 600Nm nemá pocit, že je špatný vztah k SDV8, který byl přenesen, ale s nárůstem výkonu.Ve skutečnosti má SDV8 pouze 100Nm více točivého momentu a přesto nese další 200 kg. V každodenní jízdě je TDV6 dokonalým motorem pro Range Rover - zřídka budete mít pocit, že postrádá sílu. Samozřejmostí jsou i velké výhody pro ekonomiku, menší motor, který vrací 37,7 mpg s emisemi 196 g / km. Samozřejmě, že TDV8 má stále spoustu zábavy, a to zejména díky hrubému V8 hluku a naprosto nízkému kroku, který nabízí, zatímco ekonomika se také zlepšila, a to až podle oficiálních čísel. V horní části dosahuje monstrózní model Supercharged poháněný 5,0-litrovým V8 benzínem s 510 PS a časem 5,4 sekundy. V příštím roce bude spuštěna verze dieselového hybridního motoru. Další velkou změnou je standardní systém řízení dynamického odeznění v systému SDV8 a verze Supercharged. Jak název napovídá, tento aktivní systém zavěšení redukuje posun v rozích a je schopen ovládat přední a zadní nápravy nezávisle. To znamená, že i standardní plně nezávislé vzduchové zavěšení na modelu SDV6 poskytuje působivou regulaci těla. Samozřejmě to není nic nového pro majitele 4x4, jako je BMW X5 nebo Audi Q7. Takže Range Rover se nyní dokáže vypořádat s rohy. To je toho. Ale to je vše, co dokáže Range Rover dělat, je to tak mocné vozidlo. Na svých standardních silničních pneumatikách a bez dalších volných silnic se může z hlavní silnice dostat za minutu k přechodu k písečným dunám a křížením skalnatých řek. Nejpozoruhodnější je ale to, že se pak může bez problémů vrátit zpět na asfalt. Je to prostě neuvěřitelný stroj. A to všechno dělá v pohodlí. Nikdy se necítí jako zápas, místo toho Range Rover vezme vše na svém kroku. To je to, co odlišuje od jiných 4x4. Příští generace systému Land Rover Terrain Response hraje velkou roli. Stejně jako dříve existují různá nastavení pro trávu / štěrk / sníh, bláta, písek a projížďku na skalách, ale nyní je zde režim Auto, který vybírá nejvhodnější program pro terén. Se svislou světlou výškou 303 mm v režimu off-road je bezkonkurenční téměř libovolná alternativa a hloubka brodení se zvýšila o 200 mm na 900 mm.
100%