80%
Obsah
Řidičské dojmy
Jděte na základní model a budete stále trávit kolem 30 000 Kč a s možnostmi, jako je 1900 Tech Pack (včetně mediálního systému Meridian), 300 kamer pro zadní pohled a 790 panoramatické střechy je to daleko od toho, value proposition. Ale přinejmenším máte pocit, jako byste si koupili něco speciálního pro vaše peníze - sedí na 19 palcových slitinách a má LED světla, která jim dávají to "prémiový" pocit, aniž by hledali blesk nebo nárok. A to je dobrý design. Jakmile začne, 150PS turbodiesel jen tiše pokračuje v práci a zmizí do pozadí. A nabízí mnohem více použitelnosti, než by vám holé postavy věřily. Doba 10 sekund v rozmezí 0-62 km / h je více než adekvátní, i když se nebudete chlubit maximální rychlostí 112 km / h. Ve skutečnosti se cítí prudká při řezání a tahu a má pěknou, širokou kapelu. Gearchange je lehký a přesný, ne-li obzvlášť přímý, a řízení je rychlé a dobře zatížené, ačkoli se může cítit lepivě a zvláštně vážící kolem středu. Zatlačte více a Evoque odhalí své off-road kořeny. To se může lišit od podobně cenného výkonného salonu, a pokud se opravdu rozbíjíte, zadní konec může začít vnímat trochu světlo v rychlejších zatáčkách. Celkově je však mechanicky tichý, dlouhý nohama a jezdí poměrně dobře s jen malým jitterem na rozbitých silnicích. Tam je nějaký hluk větru a pneumatiky na rychlosti dálnice, ale to je pravděpodobně exacerbated klidem motoru jednou v jeho dlouhém-šestý rychlostní stupeň. Vyniká tím, že řidič vede, a je také skvělou lekcí v dobrém designu.
Interiér
Naštěstí interiér víc než jen odpovídá vysokým standardům, které exteriér vyčnívá. Skočte a budete přivítáni skvělou kombinací mandlového a muškátového sedadla a pomlčkového stínění, který je kontrastován leštěním z leštěného hliníku. Plastové palubní desky jsou krásně texturované, zatímco tkanina sedadel - červená Alcantara - je tvrdá a cítí se příjemně dotykem. Jelikož je tak lehké, je těžké si představit, že zůstane čisté po velmi dlouhou dobu, ale je pravděpodobné, že bude orat boutique…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Evoque byl velkým hitem pro Land Rover. Jakmile byla uvedena do provozu, poptávka po stylovém SUV s koncepčním vozem vypadá jako nadprůměrná nabídka a sestavila se čekací listina. Navzdory tomu se zdá, že všude vidíme Evoque a dobrý britský design na našich silnicích je opět v módě. Je to určitě nesmírně žádoucí, ale je to také prémiový produkt. Naštěstí model modelu vstupní úrovně £ 28K vypadá stejně dobře jako jeho protějšek s plnou výší 50 000 liber a potenciální kupci se na kraji nezažijí.…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Velmi módní a žádoucí. Elegantní vzhled. Vysoce kvalitní interiér. K dispozici jako pětidveřové nebo třídveřové kupé.
- Nejlepší modely jsou drahé.
80%
Land Rover Range Rover Evoque na prodej
- Vyrobeno
- 2015
- Tachometr
- 72 928 km
- Cena
- 649 000 Kč
- Vyrobeno
- 2016
- Tachometr
- 53 909 km
- Cena
- 684 800 Kč
- Vyrobeno
- 2013
- Tachometr
- 139 692 km
- Cena
- 419 900 Kč
- Vyrobeno
- 2015
- Tachometr
- 72 928 km
- Cena
- 649 000 Kč
- Vyrobeno
- 2020
- Tachometr
- 500 km
- Cena
- 1 349 000 Kč
- Vyrobeno
- 2019
- Tachometr
- 112 168 km
- Cena
- 760 000 Kč
- Vyrobeno
- 2013
- Tachometr
- 124 155 km
- Cena
- 340 000 Kč
- Vyrobeno
- 2012
- Tachometr
- 135 915 km
- Cena
- 380 000 Kč
- Vyrobeno
- 2017
- Tachometr
- 149 060 km
- Cena
- 400 000 Kč
- Vyrobeno
- 2017
- Tachometr
- 97 531 km
- Cena
- 500 000 Kč