60%
Obsah
Řidičské dojmy
Je spravedlivé říkat, že Defender je trochu staromódní ve způsobu, jakým se potýká s asfaltem. Všechno je trochu pomalé a letargické, bez ohledu na model. Řízení je nízké, aby bylo dosaženo jemnějšího ovládání mimo silnici, ale na silnici to znamená, že při řízení z křižovatek a kruhových objezdů si musíte být vědomi vstupů řízení. Je tu také slušná část těla, ačkoli to nikdy není dost důvodem k tomu, aby vás to skutečně mohlo vyvolat. Zdokonalení je daleko od špičkové třídy se zvukovými převodovkami z převodovky a hlasitým vznětovým motorem, který zajišťuje slušný posun v převodovce, avšak nezanedbatelnou spotřebu paliva - žádný model v dosahu se nezlepšuje o 30mpg. Na plusové straně je velice vysoká řidičská pozice, která poskytuje dobrý výhled na stěny, živé ploty a zaparkované vozy. Můžete také snadno vidět končetiny vozu, což usnadňuje protahování těsnějších mezer. Ale ve městě to není opravdu doma, kde jsou poměrně neohrabaná kontrola, omezená jízdní pozice a nepružná velikost. Podobně není dostatečně zdokonalená, pohodlná nebo dostatečně účinná pro běžné diaľkové pohony na dálku. To znamená, že můžete odpustit nějaké nedostatky, když je počasí zrádné nebo budete muset projít silným terénem, protože je ochránce velkolepý off-roader. Hluboká voda, koleje, strmé stoupání, volné plochy a mokré trávy se snadno postarají o to, což je důvod, proč si často, kteří spoléhají na silné, spolehlivé a schopné vozidlo, často vybírají ochránce.
Interiér
Uvnitř je místo, kde je věk designu ochránce zrazen svázanou jízdní polohou, vzpřímeným čelním sklem a mělkou palubní deskou. Land Rover se však pokoušel o modernizaci rozvržení palubní desky a noví obránci jsou vybaveni dostatečným modemem, aby život snížili. Klimatizace, elektrická okna, audio připojení, kůže a dokonce i satnav jsou k dispozici v závislosti na modelu, který si vyberete, a komunita náhradních dílů nabízí desítky upgradů pro každou oblast vozidla. Tam je prostor na zadní straně…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Ochránce je už tak dlouho, že je to něco ikony a jeho reputace jako konečný offroader je bohatě zasloužená. Podvozek žebříku, mechanický pohon všech kol a jednoduchý, silný design desky znamenají, že se opravdu dokáže vyrovnat s nejtvrdším terénem. Land Rover série Defender probíhá od roku 1984 a podléhá neustálým modernizacím a vylepšením po celou dobu jeho životnosti, včetně vylepšení pohonů a vybavení. Bohužel i přes neustálé vylepšení se dnes cítí jako starý design - palubní deska a…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Konečný 4x4. Jednoduše nezastavitelný off-road. Panely karoserie lze snadno vyměnit. Nejnovější motorová nafta o objemu 2,2 litru nabízí silný tahací výkon. Zachovává svou prodejní hodnotu jako žádné jiné užitkové vozidlo.
- Surová a hlučná ve srovnání s moderním 4x4. Svázaná pozice řidiče. Není vhodný pro jízdu na dálnici nebo městu.
60%
Land Rover Defender na prodej
- Vyrobeno
- 2005
- Tachometr
- 275 679 km
- Cena
- 445 000 Kč
- Vyrobeno
- 1998
- Tachometr
- 179 200 km
- Cena
- 299 000 Kč