Přibližně polovina prodaných modelů Sportage bude poháněna dieselovým motorem CRDi 1,7 a jistě je to hodně smysluplné. Nejde o nejrychlejšího umělce s výkonem 114 koní, ale je více než vhodný pro každodenní motorizaci a má přiměřené množství tažného výkonu s kroutícím momentem 280 Nm. Dokud nebudete příliš tvrdé, bude to fungovat tiše a je to poměrně úsporné s nárokem na 61.4mpg. To znamená, že další crossovery této velikosti jsou lepší na palivo. Renault Kadjar s motorem s výkonem 1,5 dCi 110 je v průměru oficiální 74,3 mpg a má mnohem nižší emise - 99 g / km oproti 119 g / km Kia. Nicméně, 1.7 CRDi je přinejmenším hladký a tichý. Pokud chcete mít automatickou převodovku a vznětový motor, musíte se přesunout nahoru na 2.0 CRDi. Existuje významný cenový skok, pokud si kupujete nové - kolem 3500 liber - což je náročná prémie. Nicméně, nedá se popřít, že šestistupňový automatický převodník točivého momentu je ideální v Kia a je dokonalým řešením pro model 2.0 CRDi, ať už jde o standardní model o výkonu 134 koní nebo o verzi 182 koní. Tahá silně s rychlým posunem rychlosti a vždy dokáže být na správném rychlostním stupni, čímž se vyhne váhání, které dostanete s vozidlem Volkswagen DSG automatic. Zatímco tento motor byl přenesen ze starého Sportage, byl vylepšen, aby poskytl větší točivý moment v širším rozsahu otáček. Ekonomika by však mohla být lepší - má oficiální průměr 47,9 mbar pro model 135PS, ale skutečné MPG pro staré Sportage ukazuje, že budete pravděpodobně víc než 37mpg. Emisí jsou příliš vysoká na 154g / km, což znamená těžké roční VED na pre-duben 2017 sazby. Vedle dieselových motorů jsou dva benziny. Pro ty, kteří dělají spoustu krátkých cest, budou to ideální, zejména vzhledem k levnější ceně. Standardní 1,6 GDi benzín je více než dostatečný s výkonem 130 koní, ale nový model 1.6 T-GDi je skutečným klenotem v řadě Sportage. Je pravda, že nejde o to, jestli chcete udržet náklady na pohonné hmoty dolů - podle oficiálních čísel se průměrně pohybuje okolo 37 m, ale pokud se každý rok pokrývá jen několik tisíc kilometrů, neměl by to být problém. S výkonem 174 koní má spoustu výkonu a kryje 0-62 km / h za pouhých 9,2 sekundy - a to ještě rychleji, pokud zvolíte sedmtaktní DCT automatický systém přes standardní šestistupňovou příručku. Díky turbodmychadlu má T-GDi skutečný vzestup a jít, čímž se Sportage přepne na překvapivě rychlý crossover. Ne že byste museli řídit Sportage těžko ocenit jeho vlastnosti. Na rozdíl od mnoha překříženík je skutečně příjemné řídit, přesto je stále snadné přiléhat k městu a uvolnit se po dálnici. Hodně z toho je nový systém řízení, který spolu s tvrdší karoserií znamená, že Sportage je v rozechvění komprimován. Řízení má mnohem přirozenější pocit než předtím a má menší zájem o sebestředění.
80%