Pod vysokým a exkluzivním exteriérovým stylem je Soul založen na stejné platformě jako Kia Cee'd. To je dobrá zpráva, protože to znamená, že duše je mnohem kompetentnější než její předchůdce, s lepším držením vozovky a lepší jízdní kvalitou. Řada motorů je jednoduchá, s volbou dvou 1,6-litrových motorů - jednoho benzínu a jednoho nafty. Zážihový motor vyrábí 132PS a 161Nm točivého momentu, což vede k rychlosti 11 sekund za sprintu. To je o něco rychlejší než 11,2 sekundy u vznětového motoru o výkonu 128 koní, ale naftový motor má větší točivý moment na 260 Nm, což je více flexibilní a použitelné mimo město. Bez ohledu na to, jestli motor jdete, získáte standardní šestistupňovou manuální převodovku. Jedná se o velmi jednoduchou převodovku, díky níž se díky lehké změně provedla. Pokud potřebujete automatickou převodovku, budete muset jít na diesel, který je nabízen s impozantní šestistupňovou převodovkou s dvojitou spojkou. Soul je uvolněné auto na silnici, které pohodlně projíždí po drsných a nerovných cestách. Z většiny případů není příliš mnoho hluku - ale větší kola mají nepříznivý vliv na jízdní kvalitu, zejména na špatných silnicích s výrazným nárazem na trhliny a výmoly. Nastavení řízení lze měnit mezi běžnými, sportovními a ekologickými režimy, ale standardní nastavení je dostatečně dobré s pěkně váženým a přesným pocitem. Rohy je možné vzít s důvěrou, ale auto se cítí trochu mimo komfortní zónu na zkroucené trati s mnoha náhlými změnami směru. To je ještě zhoršeno sedadly, které, i když jsou velmi pohodlné, nenabízejí příliš ve směru boční podpory. Je to dobrá zpráva pro ty, kteří jedou ve městě nebo na dálnici, ačkoli se necítíte, že jsou obklopeny mohutnými bočními nástavbami. Kia tvrdě pracovala na zdokonalení zdokonalení předchozí generace Soul a to opravdu ukazuje - je téměř žádný vítr, silnice nebo hluk motoru, dokud se nedostanete na zhruba 70 km / hod. V tomto bodě se objeví pouze hluk větru, ale nenápadný.
60%