Vznětový motor je tak flexibilní, že bere vše, co na něj hodíte. Žádné soustředění při nízkých otáčkách a náhlý výboj točivého momentu. Prostě se to děje s touto prací. "Potřebuji nějaké zrychlení, abych se dostal kolem toho 40-ti centimetrového náklaďáku s přístřeškem vpředu?" "Jistě, pane." "Já jsem rád, že je to povinné." "Ach, tady je kruhový objezd. Neboj se, nemám strach. na správném místě a já vás přetáhnu. " Je to tak na rozdíl od toho, že se starý Río nepostřešil, že nemůžete uvěřit, že pocházejí ze stejné továrny. Pravdou je, že nedělá. Ale přední vzpěry jsou tak dobře umístěné, že to dělají v pekném, předvídatelném, využitelném způsobu. Řízení je vynikající, plné "cítit" jako Focus. Celé auto vypadá, že vezme vše, co se na něj vrhne a vystupuje z něj neúnavně, jako Jeeves k Bertie Worster. Diesel je řetězová vačka common rail 1.5, která čerpá 108,6 PS (107 k) a 235 Nm (173 lb ft) točivého momentu ve srovnání s benzínovým motorem pásu 1,4, který nabízí 95,6 kPa a 125,4 Nm (92,5 lb ft) točivého momentu. Nafta se pohybuje v rozmezí 0-60 v 11.2, dosahuje rychlosti 110 km / h, odvede vás 61,4 mil na galon v kombinovaném cyklu a vypustí 121g / km CO2, což znamená £ 115pa VED. Benzín dosáhne rychlostí 60 sekund za 12,0 sekundy, řídí stejnou maximální rychlost 110 mph, pokrývá 44,8 mil na galon v kombinovaném cyklu a vypustí 150g / km CO2 zpět do atmosféry, takže se lehce dostane s £ 105pa VED. Ve skutečnosti je benzínový motor také docela hezky poháněný motorem a je dobrým až vynikajícím vzhledem k obecnému standardu benzínových motorů o objemu 1,4 litru. Ale nafta je výjimečně dobrá, už žádné peníze. KIA navíc nezahrnuje kit. Za 7,995 liber získáte vůz buď s naftovým nebo benzínovým motorem a posilovacím řízením, dvojitými airbagy, klimatizací, CD / rádiem, elektrickými předními okny, barevným sklem a mnoha dalšími dobroty včetně rezervního kola v plné velikosti. Krok až na LX, který stojí 8995 liber s jedním motorem a budete ošetřeni na extra airbagy, přední mlhovky, elektrická zadní okna, elektrická zpětná zrcátka, 15 "kola z lehkých slitin, kůže pokrytá volantem a hezčí obložení je to v pořádku) a to je to.Nie žádné slevy.Ne vyjednávání.Můžete mít kovové barvy za extra £ 300, automatickou převodovku na 1.4 za extra £ 1,000, nebo skok na "dynamické" spec, který zahrnuje luxusní jako elektrický posuvné střešní okno, elektronické řízení stability a zadní spoiler, také další £ 1000. Jelikož jediná standardní plná barva je bílá a tropická červená metalíza je nádherný odstín červené, 300 liber navíc pro kovovou barvu jsou dobře vynaložené peníze. zda se rozhodnete pro extra spec LX, ale s dynamikou bych se neobtěžoval.
60%