Kupující si může vybrat mezi 1,6-litrovým benzínem, dvěma 1,6-litrovými dieselovými motory se třemi pětistupňovými manuálními převodovkami, zatímco u sportovního obložení je kia silný točivý 2.0-litrový turbodiesel Common-Rail připojen k šestistupňovému manuálu. Čtyřstupňový automat je k dispozici jako volitelný doplněk s benzínovým motorem o objemu 1,6 litru, zatímco benzinový motor o objemu 1,4 litru se připojí ke svému bratru později v tomto roce. A co jeho atributy řízení? Istanbul byl vybrán pro britské startování, které se stalo starým pro nové, East se setkávám se západem. Začali jsme v 1.6-litrovém 16-ventilovém dvoutaktním benzínovém motoru speciálně vyvinutém pro rodinu cee'dů. Obsahuje průběžně proměnlivé časování ventilů a vícebodové vstřikování paliva. vyvíjí 124 koní při 6300 ot / min a 154 Nm při 4200 ot / min. Docela působivá značka, která byla v Istanbulu důležitou přísadou, jsem se ujistila, že toto auto by mě v případě potřeby vyřadilo z potíží a začalo obejmout jízdu a manipulaci, která se díky vynikající komparaci ukázala jako vynikající zcela nezávislé zavěšení. Pětstupňová manuální převodovka byla v práci, zatímco elektronický posilovač řízení mě vedl velmi snadno z nejmenších mezer. Ale pak jsem byl v bezpečí v rukojeti silných all-kotoučových brzd, které způsobily nějaké oslepující nouzové zastávky, což bylo zapotřebí, protože se mě pokoušel další turecký řidič. Překročení do turbodieselu o objemu 1,6 litru (také řetězové vačky) s volitelným výkonem 113 koní než standardní 89 koní a extrémní točivý moment byl mimořádně zřejmý a zároveň se znovu ujistil, jak jsem se vyrovnal s tureckým způsobem jízdy. Tento motor udává maximální rychlost 117 mph, ale tuto teorii jsme roztříštili na některé opuštěné turecké silnice, které se našly náhodou, a jsem si jistý, že to trvalo méně než 11,1 sekundy a dosáhlo rychlosti 60 km / h. To musí být jeden z nejsladších vznětových motorů, které jsem kdy řídil, a jedinou nepatrnou chybou je to, že to mohlo udělat se šestým rychlostním stupněm. Také by vás 2.0-litrový turbodiesel nafoukaný do pásů posílal do vln extáze? Teoreticky ano, produkující 305Nm točivého momentu celkově od 1800 do 2500, 9,8 sekundy až 60 mil za hodinu. Ale ve skutečnosti jsem ve skutečnosti upřednostňoval 1,6 naftu 113, protože cítil, že je pevnější a citlivější, a co se mi ještě více zdokonalilo, byla pozoruhodná 60,1 mpg v kombinovaném cyklu, přičemž emise CO2 činily 125 g / km.
80%