80%
Obsah
Řidičské dojmy
Kupující si může vybrat mezi 1,6-litrovým benzínem, dvěma 1,6-litrovými dieselovými motory se třemi pětistupňovými manuálními převodovkami, zatímco u sportovního obložení je kia silný točivý 2.0-litrový turbodiesel Common-Rail připojen k šestistupňovému manuálu. Čtyřstupňový automat je k dispozici jako volitelný doplněk s benzínovým motorem o objemu 1,6 litru, zatímco benzinový motor o objemu 1,4 litru se připojí ke svému bratru později v tomto roce. A co jeho atributy řízení? Istanbul byl…
Pokračovat ve čtení řidičských dojmů
Interiér
Navzdory tomu, že se jednalo o tři-dveře, přístup k pro_cee'd se ukázal jako žádný problém, dokonce i pro mého spolujezdce větší než život, díky dlouhým dveřím s širokými otvory. Výškově nastavitelné sedadlo řidiče a kožený výškově nastavitelný volant s dálkovým ovládáním zvuku jsou v celém rozsahu standardní, takže nalezení optimální polohy pro jízdu neprokázalo žádný problém. Existuje spousta prostoru pro hlavu, nohu a loket pro přední cestující, aniž by se dostali příliš důvěrně, a…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
"Tři" je pro mnoho lidí velmi populární štěstí, včetně mne, ale bude to pro Kia šťastné číslo, když zahajuje svou třetí a možná i konečnou variantu, která doplní cee'd a cee'd SW? No, zpočátku jsem si myslel, proč jiný? Ale tento nový třídveřový pro_cee'd vyplní díru v klanu Kia, protože je velmi sportovně vyhlížející číslo, které by se mělo odvolat k zákazníkům, kteří doposud odmítli značku Kia jako nevhodnou pro své potřeby. A nejen to, že pro_cee'd je v Evropě…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Více "sportovní" třídverová verze modelu Cee'd. Vynikající řetězové vačky 1,4 a 1,6 benzínových motorů. Sedmiletá záruka. Facelifted v roce 2011 s ostřejším vzhledem.
- Zadní vidění není skvělé pro reverzaci. Snadné, ale ne vzrušující řídit.
80%