80%
Obsah
Řidičské dojmy
Picanto je určen hlavně pro jízdu ve městech, takže řízení je lehké, má těsný kroužek otáčení a také dobrou viditelnost. Je trochu překvapující, že zatímco jízda je dobrá na hladkých površích, narůstá nerovnoměrně silnými cestami a zvláště se nezajímá o vývrtky - stěží ideální pro městské auto. Řekněme, že řízení je pozitivní, takže přijíždění a odjíždění z provozu je hloupost, jako je rozdělování malého Picanto na malé parkovací místa. Je také velmi schopný na otevřených cestách. Hloupé pneumatiky poskytují slušnou přilnavost a přestože kontrola karoserie není kontrolována jako některé jiné malé vozy, cítí se kompetentní i při silném zatlačení. Je také stabilní při rychlostech na dálnici, avšak hluk větru může být trochu rušivý. Pouze dva motory jsou k dispozici v motorech Picanto - 1,0 litru a 1,1 litru - oba čtyřválcové benzinové jednotky, které jsou v každodenní jízdě dostatečně tiché. 1.0-litr je k dispozici pouze u základních verzí a při výkonu 61 koní není to špatné a je v pořádku, pokud jedete hlavně v zastavěných oblastech, zatímco průměrná ekonomika je 57,6 mbar. Nicméně, většina modelů Picanto přichází s 1.1-litrovým motorem. Nemusí to vypadat mnohem víc s stejně skromným 64bhp (modely s předním modelem měl 62bhp), ale to má 97Nm točivého momentu - 10Nm více než menší motor a to je viditelné na cestách, kde se cítí živější a více ochotni vtáhnout Ozubené kolo. Když byl Picanto v roce 2007 proveden na facelifte, tento motor byl také vylepšen, aby byl hospodárnější a nyní dosahuje průměru 53,3 m, pokud máte model s 15 palcovými koly. Oba motory musí být tvrdě zpracovávány, aby získaly slušné tempo, ale při vysokých otáčkách nemají zdokonalení a nejsou příliš příjemné pro použití s příliš citlivým škrtícím kohoutem. Jsou však oba klidní jak na volnoběhu, tak na cestě při uvolněném řízení.
Interiér
Předizolované verze Picanto se cítily dobře postavené uvnitř, ale nebyly přesně stylové. Nicméně Kia dělala skvělou práci při přepracování interiéru, když byl Picanto revidován v roce 2007. Nyní se cítí více upmarket než předtím a zatímco plasty jsou stále trochu na tvrdé straně, rozhodně nevypadá nebo se necítí jako rozpočet. Jedinou skutečnou kritikou je, že ovládací prvky ventilace jsou umístěny dolů. S 157 litry zavazadlového prostoru má Picanto užitečný start, ale to je jen polovina…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Picanto může být jedním z nejstarších modelů značky Kia, ale až do startu nového modelu Picanto v roce 2011 zůstalo ve Velké Británii nejprodávanějším vozem značky Kia. Spuštěna v roce 2004, pomohla změnit způsob, jakým kupující automobilů přemýšleli o značce - a ne jen proto, že je to tak dobrá hodnota za peníze a levné. Je to opravdu skvělé malé auto, které má standardní pětidveřové vybavení, dobrou ovladatelnost a praktickou, dobře postavenou kabinu. V roce 2007 byl vyfocený tváří v tvář…
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Skvělá hodnota malého auta, který je levný k nákupu a běhu. Sedmiletá záruka na všechny nové modely od ledna 2010. Dobrá zadní část pro cestující. Mnoho zdokonalených interiérů na facelifted vozů od roku 2007.
- Drobné boty se zadními sedadly na místě. Jízda je nerozbitná na drsných cestách.
80%
Kia Picanto na prodej
- Vyrobeno
- 2010
- Tachometr
- 122 481 km
- Cena
- 64 000 Kč
- Vyrobeno
- 2005
- Tachometr
- 179 090 km
- Cena
- 29 000 Kč
- Vyrobeno
- 2009
- Tachometr
- 74 408 km
- Cena
- 68 000 Kč
- Vyrobeno
- 2009
- Tachometr
- 113 818 km
- Cena
- 69 900 Kč
- Vyrobeno
- 2010
- Tachometr
- 117 350 km
- Cena
- 79 900 Kč
- Vyrobeno
- 2004
- Tachometr
- 150 000 km
- Cena
- 33 000 Kč
- Vyrobeno
- 2012
- Tachometr
- 112 264 km
- Cena
- 80 000 Kč
- Vyrobeno
- 2005
- Tachometr
- 84 600 km
- Cena
- 33 000 Kč
- Vyrobeno
- 2006
- Tachometr
- 138 000 km
- Cena
- 39 000 Kč
- Vyrobeno
- 2012
- Tachometr
- 83 000 km
- Cena
- 174 900 Kč