"Hladký" je hlavní slovo, které vám pomůže při řízení vozu Optima Sportswagon. Navzdory jménu Kia zkonstruovala tento pozemek s dálnicí na míli - při vyšších rychlostech se Optima usadí do krásné klidné plavby. Sedadla jsou pohodlná, poloha řidiče je určena pro všechny tvary a velikosti s velkým množstvím nastavení sedadla a kola, zatímco na standardních 17-palcových kolech protéká po asfaltovém asfaltu jako gondola dolů benátský proud. No, ne docela, ale je to zjevně nehmatatelné. Větší kola - např. GT verze - budou rozrušovat věci a stojí za to si povšimnout, že to, co je součástí Optima Sportswagon, není. Řídicí systém je namáhán spíše pro pohodlí než pro pocit, což znamená, že je světlé a do značné míry "odpojeno" od silnice, zatímco dieselový motor se opravdu nelíbí. Na jedné straně má CRDi 1,7 litru spoustu točivého momentu - 340 Nm při rychlosti jen 1 750 ot./min., Což z ní činí nízkou rychlost, ale na druhou stranu to není motor, který má rád vyšší než 3000 ot./min. Je to hlučné a postrádá úder z toho. Z tohoto důvodu je automatická dvojitá spojka dobrá volba. Bezproblémově mění rychlost a software je instruován, aby udržoval motor na nízké otáčce - kde to funguje nejlépe. V této konfiguraci je Optima působivě zdokonalena. Toto zdokonalení pochází nejen z motoru, ale také ze základů, jako je minimální hluk větru a silnice, dokonce i na rychlostech dálnic a dalších základních věcí, jako je velká opěrka nohou v prostoru pro nohy. Ale to také znamená, že zážitek ze zábavy při jízdě není pro Fiat Sportswagon - je lepší, když půjdete na Ford Mondeo Estate, pokud to budete následovat. Bezpečnost je impozantní, přičemž pětihvězdičkový rating Euro NCP obsahuje zvláště vysoké skóre bezpečnosti pro řidiče a cestující. Ačkoli pouze vyšší verze zahrnují aktivní bezpečnostní prvky, jako je monitorování slepých bodů, automatické tempomaty, výstrahy proti křížové dopravě a automatické brzdění.
80%