40%
Obsah
Řidičské dojmy
Jezdí dostatečně dobře. Tam, kde jste mohli očekávat bezkonkurenční osvětlení posilovače řízení, to má v sobě nějaké maso. Motor je hladký a téměř klidný při volnoběhu. Ale krok na plyn a to reaguje ochotně s radostným, Alfa-jako děvka. Dostanete pár zastaralých clonků typu Mitsubishi Galant z pozastavení, když vyjednáváte otvory na hrnce, které by naše rady měly naplnit místo toho, aby používaly asfalt pro silniční výkyvy. Opět, žádná velká záležitost. Kvalita jízdy je docela dobrá. A budete se stále usmíváte, kolik peněz jste zaplatil ve srovnání s čímkoli jiným, co přichází i vzdáleně blízko. Na otevřené cestě jste vždycky pokoušeli dát vozu trochu jásotu, jen abys uslyšel slavný záblesk svého motoru, jelikož otáčky volně přejíždějí okolo 6 000 a rychle vás přivedou k vážným rychlostem. Poté ji přeneste na pátou a vyjíždíte rychlostí 25 mph za 1000 otáček za minutu a motor se nedosáhne právního limitu. Hluk větru také téměř neexistuje. Vše, co slyšíte, je trochu hučivé z pneumatik 205/60 R15 Hankook Radial 866, které pravděpodobně vyměníte za lepší gumu, když se stejně opotřebovávají. Zatlačte se do rohu velmi silně a narazíte na jakousi nedotáčivost, která vás povzbudí, abyste se zvedl. Rozhodně hrubší než Mondeo 24v, ale lepší než Vectra V6 a rozhodně nic, na co bychom se nemuseli bát.
Interiér
Spousta přemýšlivých dotyků, jako tři správné tříbodové bezpečnostní pásy na zadním sedadle; dělené sklopné zadní sedadlo pro prodloužení prostoru zavazadlového prostoru; velká červená světla na otevřených dveřích předních dveří, která pomáhají zachránit životy cyklistů; plně nastavitelné sedadlo řidiče; užitečné konzoly pro ukládání mobilních telefonů, volné změny a klíčenky; elektrické okna a zrcadla; dálkové centrální zamykání; tašky zadní nohy. Je s ní velmi snadné žít. Je pravda, že…
Pokračovat ve čtení interiéru
Recenze automobilu
Kia Magentis v roce 2001 je velkým pětimístným klimatizovaným sedanem o rozměrech 166 koní, V6, s ABS a slitinami za 12,995 liber na silnici. No, samozřejmě, musel jsem se na to podívat. Jak vidíte, není ani špatné. Je tam trochu Mitsubishi, nádech Honda Accord a něco z BMW řady 3, ale nic překvapivého nebo divného
Pokračovat ve čtení recenze
Závěrečné hodnocení
- Stacked kit a velmi levné koupit. V6 je příjemný zvuk a je to slušný jízda.
- Starší auta vypadají lépe. Facelift měl opačný efekt. Některé podezřelé kvalitní plasty a ozdoby.
40%
Kia Magentis na prodej
- Vyrobeno
- 2009
- Tachometr
- 194 000 km
- Cena
- 99 000 Kč
- Vyrobeno
- 2009
- Tachometr
- 194 000 km
- Cena
- 99 000 Kč
- Vyrobeno
- 2007
- Tachometr
- 99 600 km
- Cena
- 76 000 Kč
- Vyrobeno
- 2008
- Tachometr
- 134 254 km
- Cena
- 69 000 Kč