Jezdí dostatečně dobře. Tam, kde jste mohli očekávat bezkonkurenční osvětlení posilovače řízení, to má v sobě nějaké maso. Motor je hladký a téměř klidný při volnoběhu. Ale krok na plyn a to reaguje ochotně s radostným, Alfa-jako děvka. Dostanete pár zastaralých clonků typu Mitsubishi Galant z pozastavení, když vyjednáváte otvory na hrnce, které by naše rady měly naplnit místo toho, aby používaly asfalt pro silniční výkyvy. Opět, žádná velká záležitost. Kvalita jízdy je docela dobrá. A budete se stále usmíváte, kolik peněz jste zaplatil ve srovnání s čímkoli jiným, co přichází i vzdáleně blízko. Na otevřené cestě jste vždycky pokoušeli dát vozu trochu jásotu, jen abys uslyšel slavný záblesk svého motoru, jelikož otáčky volně přejíždějí okolo 6 000 a rychle vás přivedou k vážným rychlostem. Poté ji přeneste na pátou a vyjíždíte rychlostí 25 mph za 1000 otáček za minutu a motor se nedosáhne právního limitu. Hluk větru také téměř neexistuje. Vše, co slyšíte, je trochu hučivé z pneumatik 205/60 R15 Hankook Radial 866, které pravděpodobně vyměníte za lepší gumu, když se stejně opotřebovávají. Zatlačte se do rohu velmi silně a narazíte na jakousi nedotáčivost, která vás povzbudí, abyste se zvedl. Rozhodně hrubší než Mondeo 24v, ale lepší než Vectra V6 a rozhodně nic, na co bychom se nemuseli bát.
40%