Pro zákazníky Kia Cee'd je k dispozici pět motorů, ze kterých si můžete vybrat. Úvodní záběr pochází z benzinového motoru o objemu 1,4 litru, který má k dispozici 98PPS, a je vhodný pro emise oxidu uhličitého o hodnotě 47,1mpg a 139g / km. Pokud hledáte nejlevnější způsob nákupu do řady Cee'd, to je ono a je dodáván se šestistupňovou manuální převodovkou, která se mění mezi rychlostními stupni lehkým a snadným ovládáním. Jak můžete očekávat, tento motor není ohnivý koule, pokud jde o výkon, zaznamenávat 0-62 km / h za 12,8 sekundy, takže je to opravdu jen pro ty, kteří nemají touhu co nejvíce využívat schopnosti Cee'd nebo plavby v pohodlí. Mnohem lepší je benzínový motor o objemu 1,6 litru, který má 133 koní a stará se o sprintu o rychlosti 0-62 km / h za 9,9 sekundy, což je o téměř tři sekundy rychlejší než jeho 1,4-litr sourozence. To vede k výraznému rozdílu v pocit a agilitu Cee'd poklopu, a přeměňuje ho na auto, které je schopné se zabývat dálnicemi stejně snadno, jako to dělá městské povinnosti. Přesto se model 133PS 1.6 necítí obzvláště volnočasně, nebo se chce zapojit do akce, když řidič volá další zrychlení. To vytváří kompromis s tímto motorem mezi dosažením přiměřeného tempa a udržením víka na hladinách hluku, protože motor se stává hnědý, když se natáhne směrem k hornímu okraji jeho rev pásky. Všechno to hraje ve prospěch výběru dvou turbodieselových motorů namontovaných na Kia Cee'd. Možná by bylo snadné zlevnit motorovou naftu o objemu 1,4 litru o výkonu 89 litrů na základě jeho malého výkonového výkonu pro automobil této velikosti a třídy v dnešní době. Zatímco 1.4 CRDi diesel je mnohem nippier než menší z benzinových motorů, to prokázat to v 10,9 sekundách. Skutečnost, že získáte průměrnou ekonomiku 65,7 m / s a výstup CO2 114 g / km, který je lepší než benzin, je dalším bonusem. Existuje také otázka zdokonalení považovat za další oblast, kde vznětové motory rozšiřují vedení nad benzinovými motory. To je o to víc zřejmé, že turbodiesel 1.6 CRDi, který má 126 koní a je schopen dodat emise CO2 76,3 mpg a 97 g / km při spojení s šestistupňovou manuální převodovkou. To pomáhá přijít s Kia je stop-start systém jako standard, který pomůže snížit účty za pohonné hmoty. Dieselové a benzínové motory o objemu 1,6 litru lze objednat i se šestistupňovými automatickými převodovkami. Existuje ještě jeden motor v řadě Cee'd, ale tento benzinový motor o objemu 1,6 litru s turbodmychadlem 204PS je vyhrazen pouze pro modely GT. Není to zrovna plnohodnotný horký poklop, GT vidí v rozmezí 7,7 sekundy 0-62 mil / h a má nejvyšší rychlost 143 mil za hodinu. Je to ochotný umělec, pokud ne zcela zabalit úder Volkswagenu Golf GTI, přestože průměrná spotřeba 38,2mpg a emise 143g / km přinášejí přijatelné provozní náklady pro hot-ish šrafovací model. Cee'd GT dává dobré pozornosti na křivých venkovských silnicích. KIA cee'd '4' 1.6CRDI 7-stupňová DCT Pro 2016 KIA vyměnila 6-stupňovou automatickou převodovku měniče točivého momentu na svých 1,6 dieselových motorech pro 7-stupňový DCT šetrnější k CO2. I když samozřejmě nemůžeme vyjádřit své dlouhodobé perspektivy spolehlivosti (přestože jsou podporovány 7letou zárukou společnosti KIA), můžeme vám říci, jaké to je řídit. Měli jsme to štěstí, že jsme byli schopni je řídit v testovacím centru Millbrook, a to jak pomocí "alpínské" trasy, která replikuje všechny druhy koutek, se kterými se budete pravděpodobně setkávat, spolu s každým druhým sklonem a cestou "City" který poskytuje příležitost zjistit, jaké to je, jako trpět opakovanými zastávkami. Na "alpské" trase bylo naprosto v pořádku, vybírala si dobře rychlostní stupně a nepřekročila panika v ohybu. Manipulace s pneumatikami 225/45 Hankook Ventus Prime 2 byla předvídatelná a velmi dobrá. Dokonalá zpětná vazba řízení. Dostala sterilní lůžka velmi sebejistě. Byl jsem méně šťastný pomocí pádla v ručním režimu, částečně proto, že to bylo zbytečné a částečně proto, že systém stejně převzal a udělal z něj dokonale slušnou práci, a dokonce znovu začal na strmém svahu bez potíží. Na kurzu "City", který replikuje stop-start provozu, se vždycky hladce rozběhla. Žádné problémy se nezměnily ani na parkovací místo. Napájení je nyní 136 koní; točivý moment 300 Nm, 0-60 10,2, maximální rychlost 124 km / h, NEDC mpg 67,3 a emise jen 109 g / km, což je vynikající pro naftový automat. Cena není tak přívětivá, ačkoli, na těžké 23.730 liber.
80%