Kia odstartovala starý technologický benzín a motorovou naftu o objemu 2,0 litru a zanechal pouze vynikající nové technologie 1.4 a 1.6 řetězové kamery. Také zjednodušily úrovně zdobení a označovaly je za 1, 2 nebo 3. (Můžete vidět, co se dostanete v každé úrovni v sekci specifikací.) A jak dobře víte, cee'd je postaven v Žilině Na Slovensku, kde jsou normy tak vysoké, že KIA dokonce prodloužila desetiletou záruku na tělo na dvanáct let. Benzínový motor 1,6 je tak nehybný, že si myslíte, že jsou vybaveny funkcí Intelligent Stop Go. Nevýhodou je, že ticho může vést k neohrabanému nástupu pomocí příliš mnoha nebo dvou otáček. A je také trochu nízko přizpůsobená pro dálnici rychlostí jen 21 mph za 1000 otáček za minutu, nebo tak. Není to však v 70. letech, takže křižování není nepříjemné. Je to trochu zaneprázdněná. Neexistují takové problémy v automatické verzi, že KIA se moudře rozběhne jako výbava 1. stupně u velmi rozumných 12 895 GBP pro zákazníky Motability. Také jsme vyzkoušeli dieselový SW s výkonem 113 bhp 1.6 a nějak to připadalo jako mnohem větší a luxusnější auto. Rychlé, hladké a tiché, stále ještě pod 121 g / km CO2 tak levné 35 liber / 30 liber VED v letošním a příštím roce a ne tak daleko víc než EcoDynamics s výjimkou měst plných semaforu. Začalo to však být trochu drahé na úrovni 16 495 liber za úroveň 3 (stále ještě o 4 000 liber méně než ekvivalent Focus). Pokud hledáte tuto velikost auta, nemusím vás přesvědčit, abyste šli na Kia cee'd. Je to spíše záležitost toho, že se snažíte najít rozumný důvod, proč ne.
80%